Allah aşkına bu soruları yazan kişinin ruh halini gerçekten çok merak ediyorum . ya bunları yazarken morali bozuktu yada depresyondaydı arkadaş neyse efenim bende bu soruları cevaplayanlar kervanına katıldım bakalım hop hop :d
1. Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
1 yıllık ömrüm kalsaydı ne yapardım ? bazen düşünüyorum ama ne yapardım bilmiyorum hayallerimi gerçekleştirdim herhalde ya her şeyi boş verirdim nasılsa ölücem hesabı :D
2. Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
var tabiyki olmaz mı? veya da olmayan insan mı var ? merak ettim doğrusu şimdi.soruya gelirsek birincisi dişlere takıntım var gerçek anlamda takıntım var insanların dişlerine çaktırmadan bakıp yorum yapıyorum bunu kendimede yapıyorum.takıntım olarak her şeyi fazla düşünüp fazla takıyorum tamam diyorum bu sefer takmıycam ama bir bakıyorum yine o olayı düşürken buluyorum kendimi .d
3.Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?
ilkte çok korkardım doğruya doğru ama sonra ohhh en güzel dünya bana kaldı der müziği son ses açar dans şarkı söylememi istemeyenlerin inadına bağıra çığıra dans edip şarkı söylerdimm :d
4.Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
tabiyki kendi ülkemden çünkü insan kendi ülkesini gezmeyip kendi insanlarını tanımadıktan sonra başka insanları tanımış ne fark eder. ama hayalim olan ülke tabiyki KORE :d
5.İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
ooooo say say bitmez :p ne öpmesi yav , dokunamam bile ben sadece okurum ve geçerim .d
6.En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay?
tamam var hemde birçok ama en yakın zamanda olanı anlatırsam okulun önünde sırt üstü yere kapaklanıp bütün okulun başıma toplanmasıydı birde en kötüsü hoşlandığım çocuğunda orda olmasıydı unutamam o günü
7.Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
telefonum ,kitabım,cüzdanım :d
8.Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
bir film olsaydı hing schol olmasını isterdim
9.En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?
la sen benim ülkeme gelmişsin bas git yoksa ben seni denek olarak kullanırım derim :d
10.İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
niye İsviçre bilim adamı anlamadım hep onlar mı bulur :d neyse soruya dönersek valla hapı yutar sonsuza kadar gezerdim ekmek elden su gölden hesabı görünmeziz parayada ihtiyaç yok gez yat kalk gez yapardım :d
bir yazının sonuna daha geldik soruları cevaplarken gülüp durdum heheh kendinize iyi bakın .d
23 Kasım 2012 Cuma
12 Kasım 2012 Pazartesi
REASİYONLAR
Bugün en beğendiğim kpop videolarını reaksiyonlarını paylaşıcam hani diyeceksiniz bu ne ki hayranlar video müziklerini dinleyip doğal tepkiler veriyolar ve bende izlerken gülmketen yerlere yatıyorum tabii :d heheh sizde eminim izlerken güleceksiniz tipler çok komik:D
NOT: VİDEO MUZİKLERİ İZLEMEDEN İZLEMEYİN VE BÜTÜN REAKSİYONLARIN VİDEOLARINI İZLEYİN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ:D ÖZELLİKLE K. WİLL 'İN VİDEOLARININ HEPSİNİ İZLEYİN :D
NOT: VİDEO MUZİKLERİ İZLEMEDEN İZLEMEYİN VE BÜTÜN REAKSİYONLARIN VİDEOLARINI İZLEYİN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ:D ÖZELLİKLE K. WİLL 'İN VİDEOLARININ HEPSİNİ İZLEYİN :D
30 Ekim 2012 Salı
İLK MİM'İM KARŞINIZDAAAA :d
Evet sayın seyirciler biricik okuyucularım işte karşınızda ilk mimimle sizlerleyim bu ödülleri bol bol düşünüp verdim valla :D kimse beni taşlamasın yok bu dizi daha iyi diye izlediklerimden verdim veriştirdim :d ( bunları yazarken hiç bir dizi aklıma gelmedi ama bir geri dönüş yapıp izlediğim dizilere baktım hehehe :D) heee güzeldir sizinkilerde izle dediğiniz dizi olursa önerilere açığım canlarımm :d
EN ŞAŞIRTICI: evet karşınızda 49 DAYS hala izlemeyen var mı? yoktur canım o kadarda değil yanii :d bu dizi muhteşem adamım yaaa hele birde benim unnilereden lee yo won oynayınca mükemmel oluyo :d hele jung il woo nun oyunculuğuna bayıldım burda sevdim desem yeridir diğer dizilerinde performanslarını beğenmedim şahsen :d ama burada aşklara hayran kaldım hele tahmin yürütüp o tahminlerin fos çıkması hele hele final pes dedirtiyo bu ne abi yazar ne yaptın sen diyoinsan neyse izlemyenler vardır susuyorum şak şak şak ödülll 49 DAYS gidiyorr chukkaee :D
EN İYİ MİNİ DİZİ: Buraya layık olan bana göre tek bir dizi var MA BOY bu nasıl bir dizidir yarabbii bu kadar komik güzel eğlenceli bir dizi olmaz yani bu kadar basit. hele bir erkeğin bu kadar güzel olması (abartma yok gerçekten güzeldi) inanılmazdı çocuğu dışarda görsem aa gerçekten kız derim yani ama erkek halide bir o kadarda yakışıklıydı benden söylemesi hele ikinci çocuk rolünde oynayan kişi o nasıl GD taklididir öyle yarıldım uleynnn :D şak şak şak tebriklerrr :D
EN SIKICI: PLAYFULL KISS diyorum ben buraya neden mi? çünkü kıza gıcık oldum o nasıl sırnaşmadır öyle yaa bi git çocuk seni istemiyo arkadaş bu ne kene gibi :d khj oppam olmasına rağmen sadece onun sahnelerini izledim ve diğerlerini geçtim yani kızı sevmedim sevemeyeceğim :D
EN ŞEKER: Heartstrings bu diziydi arkadaş yong hwa ve park shın hye çok ama çok beğenedim hem finali de güzel oldu yani ve çok şekerler di bence dizinin en güzel yani hiç kötü karakter yok yani ben bulmadım bilmiyorum siz buldunuz mu ? diğer bir tatlı diziyse you are beautıful diyorum ben katılırmısınız bilmem jeremy için diyorum bunuda yerim ki ben onuuu :D
EN SÜRÜKLEYİCİ: bence bu dizi hak ediyo arkadaş işteeee ATHENAAA:D oyunculuklara hayran kaldığım nadir dizilerden tamam itiraf ediyorum başlama sebebim siwon du ama izleyince o olduğu için izlemekten çıktı yani :d hele finali böyle final yok yani :d izleyin varsa izlemeyen heheh :D
EN KOMİK: işte en komik dizi burayı kimseye kaptırmaz kaptırmadı da canım bayılarak izlediğim bir diziydi her sahnesinde yerlere yatıp güldüm güldüm güldüm:d
The Greatest Love keşke bitmesin dediğim dizilerden oldu bana göre :D ama her güzel şeyin bir sonu vardır değil mi?
Lie to me de bana göre gerçekten komik bir diziydi ama sonlara doğru duygusallaştı ama yineden komikti
EN ACIKLI: pek fazla dram izlemediğim için en acıklı bulduğun dram bana göre I'M SORRY I LOVE YOU oldu fazla yorum yapmıycam ağladım ağladım ağladım yanii :D
EN YAKIŞIKLISI BOL: BOF VE TO THE BEAUTİFUL YOU valla yakışıklılarda ne deyimki şimdi gözlerimiz bayram ederek izledik yanii :D
EN GÜZELİ BOL: Buraya kimi versem kimi versem hahh buldumm :D
A Gentleman's Dignity bence bu olabilir her ne kadar ajummada olsalar tatlılarda ve güzellerdi bence :D
EN TATLI ÇİFT:Bence buraya düşlerim prensi çifti hak ediyo yani yalan mı
her hareketleri çok tatlıydı öyle olmuş ki hala hatırlıyoruz ama dimi :D
EN GÜZEL MÜZİKLER: bence en güzel müzikler tabiyki BOF aitti her birini hala dinler severim yani :D dinleyin sizde hele stand by mee :D
EN ŞAŞIRTICI: evet karşınızda 49 DAYS hala izlemeyen var mı? yoktur canım o kadarda değil yanii :d bu dizi muhteşem adamım yaaa hele birde benim unnilereden lee yo won oynayınca mükemmel oluyo :d hele jung il woo nun oyunculuğuna bayıldım burda sevdim desem yeridir diğer dizilerinde performanslarını beğenmedim şahsen :d ama burada aşklara hayran kaldım hele tahmin yürütüp o tahminlerin fos çıkması hele hele final pes dedirtiyo bu ne abi yazar ne yaptın sen diyoinsan neyse izlemyenler vardır susuyorum şak şak şak ödülll 49 DAYS gidiyorr chukkaee :D
EN İYİ MİNİ DİZİ: Buraya layık olan bana göre tek bir dizi var MA BOY bu nasıl bir dizidir yarabbii bu kadar komik güzel eğlenceli bir dizi olmaz yani bu kadar basit. hele bir erkeğin bu kadar güzel olması (abartma yok gerçekten güzeldi) inanılmazdı çocuğu dışarda görsem aa gerçekten kız derim yani ama erkek halide bir o kadarda yakışıklıydı benden söylemesi hele ikinci çocuk rolünde oynayan kişi o nasıl GD taklididir öyle yarıldım uleynnn :D şak şak şak tebriklerrr :D
EN SIKICI: PLAYFULL KISS diyorum ben buraya neden mi? çünkü kıza gıcık oldum o nasıl sırnaşmadır öyle yaa bi git çocuk seni istemiyo arkadaş bu ne kene gibi :d khj oppam olmasına rağmen sadece onun sahnelerini izledim ve diğerlerini geçtim yani kızı sevmedim sevemeyeceğim :D
EN ŞEKER: Heartstrings bu diziydi arkadaş yong hwa ve park shın hye çok ama çok beğenedim hem finali de güzel oldu yani ve çok şekerler di bence dizinin en güzel yani hiç kötü karakter yok yani ben bulmadım bilmiyorum siz buldunuz mu ? diğer bir tatlı diziyse you are beautıful diyorum ben katılırmısınız bilmem jeremy için diyorum bunuda yerim ki ben onuuu :D
EN SÜRÜKLEYİCİ: bence bu dizi hak ediyo arkadaş işteeee ATHENAAA:D oyunculuklara hayran kaldığım nadir dizilerden tamam itiraf ediyorum başlama sebebim siwon du ama izleyince o olduğu için izlemekten çıktı yani :d hele finali böyle final yok yani :d izleyin varsa izlemeyen heheh :D
- EN KLİŞE YIKICI: buraya ne koyacağımı baya düşündüm vee bence buraya Sungkyungwan Scandal diye düşünüyorum neden mi ? çünkü eski jaseon du galiba hatırladığım kadarıyla :D erkek kılığına girmek zor olduğu gibi birde memurluk sınavını geçip memurların okuduğu okula giriyor ve macera başlıyor bence süperdi herkes izlem eli diye düşünüyorum :D
EN KOMİK: işte en komik dizi burayı kimseye kaptırmaz kaptırmadı da canım bayılarak izlediğim bir diziydi her sahnesinde yerlere yatıp güldüm güldüm güldüm:d
The Greatest Love keşke bitmesin dediğim dizilerden oldu bana göre :D ama her güzel şeyin bir sonu vardır değil mi?
Lie to me de bana göre gerçekten komik bir diziydi ama sonlara doğru duygusallaştı ama yineden komikti
EN ACIKLI: pek fazla dram izlemediğim için en acıklı bulduğun dram bana göre I'M SORRY I LOVE YOU oldu fazla yorum yapmıycam ağladım ağladım ağladım yanii :D
EN YAKIŞIKLISI BOL: BOF VE TO THE BEAUTİFUL YOU valla yakışıklılarda ne deyimki şimdi gözlerimiz bayram ederek izledik yanii :D
EN GÜZELİ BOL: Buraya kimi versem kimi versem hahh buldumm :D
A Gentleman's Dignity bence bu olabilir her ne kadar ajummada olsalar tatlılarda ve güzellerdi bence :D
EN TATLI ÇİFT:Bence buraya düşlerim prensi çifti hak ediyo yani yalan mı
her hareketleri çok tatlıydı öyle olmuş ki hala hatırlıyoruz ama dimi :D
EN GÜZEL MÜZİKLER: bence en güzel müzikler tabiyki BOF aitti her birini hala dinler severim yani :D dinleyin sizde hele stand by mee :D
EN İYİ DİZİ ADAYI : Bunu ilerde çıkacak diziler için açtım hehehe :d bence burayı kesinlikle ama kesinlikle I MİSS YOU alacak bende büyükkkk bir merakla ve heyecanla bekliyorum. bu çifti çok yakıştırdım sizcede öyle değil mi?
yazım burda bitiyor canlarım sonuna kadar dayanıp okuduğunuz için teşekkürler benim sıralamam böylede mimi ilk kim çıkarmışsa ona burdan sonsuz teşekkürler. bir daha ki yazımda görüşmek üzere :D
23 Ekim 2012 Salı
BAYRAM TATİLİ YUPPİİİİ
Bu tatili hepimiz bekliyorduk değil mi koskaca 6 gün :d :d
bayramda bol bol gezin tozun ama ders çalışmayıda unutmayın yoksa tatil dönüşünde dersahanenin işkencelerine maruz kalabilirsiniz benden söylemesi :D
Zaten şuanda herkeste bir telaştır gidiyo bayram temizliği,bayram tatlıları,dolmaları,şerbetleri :d hehe ama en önemliside toplanılacak paraların hesaplanması acaba bu bayram ne kadar yırtabilicez :D zaten büyüdük diye vermiyorlar olmaz ama birazcık versinler dimi :d ÖĞRENCİYİZ AÇIZ :d
Yiyebileceğinizden daha fazla şeker yiyin depo yapın büyüklerinizin ellerini küçüklerinizin gözlerini öpün :d
Herkesin bayramı mübarek olsun iyi bir bayram geçirmeniz dileğiyle :D :D :D
bayramda bol bol gezin tozun ama ders çalışmayıda unutmayın yoksa tatil dönüşünde dersahanenin işkencelerine maruz kalabilirsiniz benden söylemesi :D
Zaten şuanda herkeste bir telaştır gidiyo bayram temizliği,bayram tatlıları,dolmaları,şerbetleri :d hehe ama en önemliside toplanılacak paraların hesaplanması acaba bu bayram ne kadar yırtabilicez :D zaten büyüdük diye vermiyorlar olmaz ama birazcık versinler dimi :d ÖĞRENCİYİZ AÇIZ :d
Yiyebileceğinizden daha fazla şeker yiyin depo yapın büyüklerinizin ellerini küçüklerinizin gözlerini öpün :d
Herkesin bayramı mübarek olsun iyi bir bayram geçirmeniz dileğiyle :D :D :D
26 Eylül 2012 Çarşamba
YENİ ŞARKILAR OLAYYYYY :d
Bakalım neler olmuş nelee bitmiş:)
1
EVET EVET BU GD :d bu adam bir mükemmel bir deha bir yakışıklı ve kesinlikle o bir deliiii:D şarkı başından sonuna dek sizi şaşırtıyo çok tatlı bir klip olmuş hele o kız kılığında GD yi gördükten sonra bunudamı görücektik olduk. sonraki izlemelerimizde ise güldük güldük ve güldük :d izlmeyen var mı hala? eee ne duruyorsunuz izleyin o zaman :D
2
Bu klibe ölbürrr işte o nasıl danslardır öyle yaa o kolları yılan şeklinde nasıl yapıyorsunuz siz havanız kime sizin oğlum :D seviyorum bunları ve ilk albümde catch me olucak ayrı bir sevdim o yüzden bu şarkıyı :D hehehh
3
işte diğer şarkımız bu şarkının müziğine bayıldım ya bu kadar hoş bir müizk olamaz o kadar :D hele bir de dongho varsaa anammm yerimki ben onu :d UKİSS bu şarkıyla inşallah alamdığı bütün ödülleri alır yaaaa
işte bu şarkılar bomba etkisi yarattı ve yaratmaya devam ediyo hehehe :D
26 Ağustos 2012 Pazar
BEN EN İYİSİYİM EVET BEN GD :d
GD yeni şarkısıyla bizi döndü. nasıl mı döndü fırtına gibi yavv :d Saç ,baş kıyafet,şarkı sözleri,hepsi değişmiş yakışmış mı nasıl yakışmasın bizim utangaç liderimize (utangaç gibi gözükmesede) :D
Sarı saçlar bir insana bu kadar yakışır diyor insan klibi izlediğinde çok tatlı göstermiş GD'yi.
Çok tatlısın adamım yaaa :d şarkının sözlerini çok beğendim ben . ilk dinlediğinizde saçma geliyor ama tekrar tekrar dinlediğinizde ise daha bir güzelleşiyor şarkı ya yıllanan şarap gibisin GD :D En sevdiğim yer ise hellooooo nee hyung ne nona :D burayı çok tatlı söylüyo:d GD gerçek bir rapçi yavv şu şarkıya baksanıza mükemmel bir şey çıkarmış ortaya :d bunu canlı dinleyip coşmak vardıya neyse :/ Şarkıyı kesinlikle dinleyin efenım beğeniceğinize eminim :D
23 Ağustos 2012 Perşembe
KESİNLİKLE İZLEMELİSİN :D
Herkes izledikleri filmlerin beğendikleri ve beğenmedikleri yanlarını anlatıyo ee benimde hoşuma gitti ve bende yapmak istedim açıkçası biraz kıskandım mı ne ? :D O zaman bloğumda anlatacağım ilk film tanıtımım hayırlı olsun o zaman,bir kez yazdım mı bir daha da durmam benden söylemesi:D
Film o kadar güzel ki arkadaşlığın ne kadar önemli olduğunu anlatıyor.Çoğu oyuncu genç olmasına rağmen o kadar iyi oynamışlarki kırk yıllık oyunculara taş çıkartırlar yani :D şimdi filmimizin konusuna gelirsek ;
Kızımız yani nami kırsal kesimde yaşamış biri ve Seul'e gelmiş yeni bir kız.Ve tabiyki şivesi var bu yüzden okul kabadayılarının gözüne batıyoooo taki oda neeee başrol erkeğimiz geliyor dermişimmmmm :P o sırada okulun lider kız grubu gibi bir grubun lideri kızımızı kurtarıyor tabi olaylar bundan sonra başlıyor. Onlar, Jindeok Kız Lisesi’nin en dürüst kızı Chun-hwa, büyük göz takıntılı gösterişsiz Jang-mi, küfürler kraliçesi Jin-hee,(gülmekten ölmüştüm bu kıza) müthiş gücüyle edebiyat sever Geum-ok, hayali güzellik yarışmasını kazanmak olan Bok-hee ve soğuk, kibirli Suji'dir. Na-mi, böylelikle, sonsuza dek birlikte olacaklarına söz veren SUNNY grubuna katılır. Ama ani bir kaza onları birbirinden ayırır. 25 yıl sonra, Na-mi evlenmiş, iyi bir kocası ve güzel bir kızı olmasına rağmen hayatında hala eksik olan bir şeyler hissetmektedir.
Ama Bir gün, Chun-hwa ile karşılaşmanın sevinciyle SUNNY üyelerini bulmaya karar verir. Ailesine adamış olduğu günlük yaşantısından çıkıp, hayatının en mutlu anlarını geçirdiği eski arkadaşlarını aramaya başlar.Tabi burda aşk olmazsa olmaz hani ve gerçekten o kadar güzel ki ben çok sevdim bu aşkı şeker gibiydi çok tatlı ve abartısız :D Kızın yerine kendimi koydum bazen ağladım desem :D bazen de heyecanlandım :D galiba bende bu kız gibiydim biraz ee nasıl bir kız izleyin görün efem :DHele bir sahnesi var ki filmi durdurup o sahneye güldüğümü biliyorum :D izleyin görün efenim bakalım sunny grubu tekrardan bir araya gelecek mi? yoksa herkes hayatların akaldığı yerden devam mı edecek ?Filmin müzikleride gerçekten hoş ve güzeldi :D Her şeyiyle şahsen filmi çok beğendim ve sizinde beğeniceğinizi umuyorum :D
Ama Bir gün, Chun-hwa ile karşılaşmanın sevinciyle SUNNY üyelerini bulmaya karar verir. Ailesine adamış olduğu günlük yaşantısından çıkıp, hayatının en mutlu anlarını geçirdiği eski arkadaşlarını aramaya başlar.Tabi burda aşk olmazsa olmaz hani ve gerçekten o kadar güzel ki ben çok sevdim bu aşkı şeker gibiydi çok tatlı ve abartısız :D Kızın yerine kendimi koydum bazen ağladım desem :D bazen de heyecanlandım :D galiba bende bu kız gibiydim biraz ee nasıl bir kız izleyin görün efem :DHele bir sahnesi var ki filmi durdurup o sahneye güldüğümü biliyorum :D izleyin görün efenim bakalım sunny grubu tekrardan bir araya gelecek mi? yoksa herkes hayatların akaldığı yerden devam mı edecek ?Filmin müzikleride gerçekten hoş ve güzeldi :D Her şeyiyle şahsen filmi çok beğendim ve sizinde beğeniceğinizi umuyorum :D
işte bu sahneye gülmekten ölmüştüm :D
Bir de bu sahne var tabi neyse bu kadar anlatım yeter yavv :d kısacası izleyin izlettrin asla ama asla pişman olmayacaksınız :D KISA BİR ÖNERİ: En yakın arkadaşlarınızla izlemeniz tavsiye olunur :D izlemek için bir tık :D
20 Ağustos 2012 Pazartesi
Türk,Kore karışımı bir şeyler :D
Hep izliyorum şu aşağıdaki videoları ve gülmekten kırılıyorum desem:D yapanda güzel yapmış hani:D sanki gerçekten onlar söylüyormuş gibi olmuş :D onlarca video var böyle ve ben en beğendiklerimi sizler için seçtim :D ve gerçekten eğleneceğinizi umuyorum çünkü yazarken bile eğleniyorum :d
Birde sujudan dinleyin baklaım vay anam vay'ı sanki klip orjinalinden daha mı güzel olmuş ne? izleyin karar verin :D
Birde sujudan dinleyin baklaım vay anam vay'ı sanki klip orjinalinden daha mı güzel olmuş ne? izleyin karar verin :D
İşte bu videoya çok güldüm :D bu kadar uyumlu olamaz yaa danslar bile birbirine benziyor yani :D zaten PSY'de hareketleri bizden çalmış :D :P
Bunu hepiniz biliyorsunuzdur zaten ama paylaşmak istedim :D
Her şeyi yapmışlar apaçi olmazsa olmaz :D coşun baklalım :D
Erkek versiyonunu izlemezsek olmaz ama dimi :D
Benim en beğendiklerim bunlarda sizinde izlemenizi istedim :D ister gülün isterseniz gülmeyip onlarla birlikte dans edin :D burdan bunlara emek harcayan herkese teşekkürler :D devamınıda bekliyoruz:D
INFINITE
Biraz INFINITE den bahsetmek istiyorum ben yeni grupları sevmiyeceğim diyordum arkadaş onlar eskiler gibi olmaz diyordum ama neymiş BÜYÜK LOKMA YE BÜYÜK KONUŞMAYMIŞ bu çocukları yeni tanımaya başladım aslında tanımak istemiyordum ama kendime engel olamadım içlerinden biri üye var ki beni gruba bağlayan üye aslında odur SUNG YEOL kendisi biraz şımarık ve havalı görünsede aslında hiç de öyle biri değil canım şimdi :d özellikle onu birde gülerken görmelisiniz bu kadar tatlı bir insan var mı demekten kendinizi alamıyorsunuz yani o derece :D
Çok tatlı değil mi? *.*
isimlerini sayarsak :D sungjong,sungkyu,woohyun,L,hoya,sungyeol,dongwoo
grup üyeleride bir başka tatlı yav hele komedi şovlarını izlerseniz özellikle yeol ve kyu hayran olacağınıza eminim :D
birde şarkısını paylaştık mı? tamamdır :D
Güzel değil mi? beğenirsiniz eminim ::D
Yakaladım seni casus kız :D
SPY SUPER JUNİOR'UN YENİ ŞARKISI mükemmel ötesinde bir şarkı grup kendini biraz daha aşmış mı ne? ben burdaki tiplere öldüm bittim yani :D hele eunhyuk nedir siwon'un dalga geçmeleri işe yaramış herhalde yakışıklıydı kendini bir aşmış tam aşmış yani :d ee bundan iyisi şamda kayısı diyoruz. :D
Ben özellikle shindong'u çok beğendim özellikle onun söylediği nakarat kısmı çok hoşuma gitti one two one two go go go:D gibi bir şey becerebilsem bir de söylemeyi neyse efenim şarkıyı çok beğendim ELF lere tabiki bana büyük bir hediye :D yalnız şunu demekten vazgeçemiycem kangin geldiğinden beri suju'nun canlı performanslarında bir canlılık tır gidyor çığlık çığlık üstüne yani :D birde heechul'um olsaydı süper olurdu :D
Vazgeçemediklerim
Yeni olamama rağmen bunları paylaşmadan duramayacağım;
BIGBANG HARU HARU insana bu nasıl şarkıdır yarabbi dedirtiyor yani bu kadar beni etkileyen bir şarkı görmedim desem yalan olmaz hani :D her dinlediğimde ağlıyorum özellikle GD'nin hey girl ı cry cry dediği yerde boğazımda bir şeyler düğümleniyo sanki başlıyorum ağlamaya burdan GD sen ağlama dayanam demek istiyorum :D :D
Diğer vazgeçemediğim şarkı SUPER JUNIOR FROM U bu şarkıyı biz ELF lere yazmışlar şupo menlerimiz o kadar güzel bir şarkı ki beni yürekten etkiliyor bundada ağlamaktan duramıyorum :d diyeceksiniz ki bu kız ne kadar sulu göz değil mi? aslında fazla ağlamam ama ağlayıncada duramıyorum ::D
O zaman diğer vazgeçemediğim şarkıya geçelim hareketli gelsin :D
SS501 LOVE LİKE THİS ee bu şarkıyada bayılıyorum yani KHJ burdayken bayılmamak olmaz :D burda tiplerini vampire benzetiyorum ve aşırı derecede yakıştırıyorum desem :D hareketli dansları güzel melodisi güzel seviyorum vazgeçemiyorum :D
Bu yazımın sonuncundaa hangi gruplara öncelik verdiğimide anlamış bulunmaktasınız :D
BEN
Öncelikle kendimden bahsetmeliyim değilmi tam bir Kpop Kdrama delisi tabiri benim için uygun olur herhalde :d KPOP hiç sevmezken şimdi bu durumdayım daha söze gerek var mı ? 2007den beri genel olarak her şeyini seviyorum
SUPER JUNIOR ise kpop hayatımda benim için merkez olan krallardır :3
MERHABA
Öncelikle merhaba demek istiyorum blog açtım daha yeniyim :D Dünyama hoşgeldiniz diyorum şak şak şak :d Burda sizinle eğlenceli zamnlar geçirmek istiyorumbana katılırsanız çok sevinirim :d nasıl söze başlayacağımı bilmediğimden saçmalıyorum heyecan yaptım birden :D Blogum hayırlı olsun o zamannn :D
Kaydol:
Yorumlar (Atom)



.gif)













