15 Kasım 2013 Cuma

Kısa Saç Modelleri ^^

Evet yine ben geldim...
Vizelerimin bitmesiyle burada aldım soluğu :)
Size modeller getirdim.Çünkü ben çocuğu zaman kısa saç modelleri bulamıyorum.
Kesmek isteyenler için beğendiğim modelleri burada topladım.









umarım aklınızda modeller oluşmuştur kesmek isteyenler için :)


12 Kasım 2013 Salı

Gülelim ^^

Bu gifleri ve fotoğrafları bulurken ben bile gülmek krizine girdim yok böyle bir şey :)
hadi bakalım bol gülmeler
 :)
Fıratı biliyor musunuz?
Çılgınca bir hayranıyım :)








umarım güldürmüşümdür :D haydi hayırlı akşamlar :D

26 Ekim 2013 Cumartesi

Şapka Dünyası :) ^_^

Evet size yeni bir konuyla geldim..
Bu aralar herkesin kafasında gördüğümüz şapkalar kız,erkek demeden herkes kullanıyor.
Tabi ki bende :) 
Rengarenk çeşit çeşit o kadar güzeller ki hepsini alıp kulanmak istiyor insan,birde benim gibi şapka manyağı sanız tamamdır alın takın yani :)
Normalde biraz pahalı orjinalleri ama orjinali napacaksınız gidin alın pazardan şahsen ben öyle yapıyorum  :D 







 Çok güzeller değil mi ? Sizinde alıp kullanmanızı tavsiye ederim :D
Yeni bir yazıda görüşmek üzere , iyi günlerr :)

13 Ekim 2013 Pazar

Yeni Saç:D

Evet yine ben saçmalamaya geldim evet geldim:D
Size saçımı uzatacağım sonrasında keseceğimi söylemiştim değil mi?Bekleyemedim evet,bugün itibariyle yeni bir saça kavuştum :D
SHINee Keyin saçını yaptım hangi hali diyeceksiniz luciferdeki :D
Etrafta dolaşıyom böyle :D
Her gören oha nasıl yaptın nasıl cesaret bu gibi şeyler söylese de kısa saça bağımlılığım olduğunu söylemiştim.:)
neyse efenim yeni saçım hayırlı olsun :D Şimdiden bir daha 
ki modelimi bile buldum :D
Herhalde 3 hafta sonra saçımı böyle görüceksiniz :)
görüşürüz miller başınızı şişirdim :)

7 Ekim 2013 Pazartesi

Saba Doru^^

İşte yeni bir diziyle geldimmm.
Bu sefer size 38 yaşındaki idol hakkındaki diziyi getirdim.
AKB48 grubunu biliyorsunuzdur,oranın gerçekten bir üyesi olan bir kız hakkında çekilmiş bir dizi.Bayılarak izledim diziyi o kadar komik geldi ki bayıla bayıla izledim hatta ikinci defa izlemeyi düşünüyorum:D
Hemen bir not veriyim baştan yaşlı kişiyi de genç kişiyi de aynı kişi oynuyor:D
hemen size konusunu vereyim :D

~ Konusu ~

Hikaye bir lise öğretmeni 38 yaşındaki Usa Shijimi (Watanabe), ile başlamaktadır.
Öğrencileri, onun Watanabe Mayu olduğunu anlayamaz.
Okul dışında ise idol olan 17 yaşındaki Watanabe Mayu, bu sırrını herkesten saklar.
Ama Usa Shijimi'nin kız kardeşi, onun Watanabe Mayu olduğunu bilir ve o da bu sırrı saklar... konumuz bununla sınırlı kalıyor :)


İşte size ilişki tablomuz :D
                                                            İlk halimiz:)
                                              İşte buda diğer hali :D



                                            ahanda bu da benim çikiçitam :D çocuk o kadar çapkın hatta bir yerde menajeri kzımıza onun yanında durursan hamile olduğun dedikoduları çıkar demişti tabi ben yerlerdeyim:D


Ama bu gülümsemede her şeye değer dimi :^3


Bu sahnede ne gülmüştüm yaa:D

Dizimiz 12 bölümcük ama 24 dakikadan her bölüm ve o adar güzel ki sonunda neden bittiki bu dedim resmen :)
Benden tavsiye kesinlikle izleyin :)
Bir daha ki dizide görüşmek üzere :D

30 Eylül 2013 Pazartesi

Kısa Saç Çılgınlığım :D

Vay be ne kadar oldu yazmayalı bir ayı geçmiş.Üniversite falan filan derken blogumu  unutmuşum bildiğin...:/ 
Neyse efenim geri döndüm yani sayılır :P
Şimdi başlığımıza gelirsek diyeceksiniz bu deli kız ne düşünüyor böyle :D
Şöyle diyeyeyim bende  kısa saç bağımlılığı var.Nasıl mı? ortaokul sona kadar hep saçım erkek gibiydi o zamanlar bana erkeğe benziyorsun diyenler yüzünden bu bende fobi olmuştu aslında.dedim ki liseye başlayınca asla saçımı kestirmiycem (ki saçım aşırı derecede hızlı uzar) yalnızca bir yıl dayanabildim saçım belime kadar düştü ama saçlarım o kadar kalın telli ve çok kabarık olunca ben bıktım tabi ki dayanamadım. Bir gün sinirlendim ve o saçları kendim tutup kestim.bir ay kadar öyle durdum.sonra bizim park shın hye nin saçını gördüm dur bir şunu deneyeyim :D

İlk kestirdiğim kısa saçtı.yani bu uzunlukta ilkti  o kadar zaman sonrasında.

2 hafta kadar bu saçı kullandım galiba tam hatırlamıyorum ama::D
size benden bir tavsiye eğer kısa saç kestirmeyi çok istiyorsanız iyi düşünün kötü olduğundan değil bir kez kestirdikten sonra resmen bağımlılık haline geliyor.bu konuda ciddiyim :D Saçım tabi omuzlara düştü hızlı uzuyor demiştim.

Sonrasında minhonun saçını kullanmaya karar verdim ama tabi hemen sıkıldım çünkü bana göre bayağı uzun :D sonrasında galiba fantastik baby'in çıktığı dönemde bir çılgınlık yapıp dedimki GD'nin saçını yapıcam 
yaptım mı?tabi ki yaptım :D o zamanlar kimse kesmiyordu bu saçı.bu saçla dolaşırken herkes acayip acayip bakıp süzerdi. şimdilerde herkes kestiriyor ama önemli olan ilk olmakta :D şimdi bile bunu çok istiyorum ama saçlarım çok kısa uzayınca  bunu kestircem :D Sonrasında kazıttığım yer uzadı baktım abudik gubidik bir şeye döndü bu saç ;

bunu denemeye karar verdim:D herhalde en uzun kullandığım saç modeli oldu bu :D
1veya 2 ay kadar bunu kullandım yine uzadı bu sefer dahada kısaltmaya karar verdim arkası kıpkısa olacaktı.
önü böyle arkası kısacık bu modeli kullandım :D çok hoştu ama işte modeliyle uğraşmak zordu bundan sonra ne yaptım biliyor musunuz üç numara bildiğiniz asker tıraşı yaptım. nasıl mı yaptım bilmiyorum hangi kafayla yaptığımı :D
şimdilerde başka bir model kullanıyorum tabi:D
  
                                    şu sarı saçı çok istiyorum ama bunu kesecek kuaför daha Türkiyede yok :D


                                         
                                        Buradaki sarı saç şeklide çok  güzel bayıldıklarımdan :D
*yeni model arıyorumda :D *
Bu saçın şeklini gerçekten çok ama çok istiyorum.ama kullanmak zor gibi duruyo  çünkü saçlarımla uğramak istemiyorum düzleştirmeyi falan hiç sevmem :D
haa diyeceksin şimdi hangi modeli kullanıyorsun işte kullandığım model:D
Şu anda saçlarım tıpkı bunun gibi hatta bu resme göre kestirmiştim :Duzamasını bekliyorum 2 haftaya uzar umarım :D bu arada saç rengimde şöyle ilk defa rengini değiştirdim ve
 böyle yaptım :D *içinizden ya bana küfür ediyorsunuz yada vay diyosunuz bilemedim şimdi :D*
Neyse efenim kafanızı çok şişirdim yine :D tekrar hatırlatıyorum kısa saç istiyorsunuz tekrar düşünün efenim bir kere düştünüz mü bu ağa bir daha çıkamazsınız :D bir daha ki yazımda görüşürüz millett:D


16 Ağustos 2013 Cuma

Deliler Yine Gezmelerde:D

Evet yine ben yine ben yine ben :D
yine gezmelerden yazdığımız bir kesiti suncam size :D
malesef bu sefer çok eksiği olan bir delilik topluluğu olsak da onları yanımızda istesek de yine de güzeldi amaç beraber olmaktı..
yine buluşmamızdan itibaren yazalım ama değil mi?:D
yine biz önceden sözleştik hadi buluşalım gezelim dedik :D
Aslında 4 kişiydik biz (bir tam kadro olamadık ha )
ama onun bir işi çıkınca .... gelemedi (spider fish <3)

Beşiktaş'ta üçümüz buluştuk ve bindik Eminönü arabasına oradan hopp Sultanahmet :D
Bizim ajusshinin yerini bu sefer hiç karıştırmadan,sormadan buldum bendeki de ne hafızaymış be anam :D
Dükkana bir girdik böyle bir kalabalık yok nasıl ana bacı akraba torun amcalar teyzeler toplanmış konuşuyorlar :D
Ürkek girdik içeri oturduk.Siparişlerimizi verdik.Yanımıza Koreli teyzemiz oturdu bizle sohbete başladı.Koreli ablamız çok para vay vay vay vay demeyi öğrenmiş komediydi biz gülmekten yerlere yattık ama :D
U Kıss seviyormuş bizim teyzecik hangi üye diye sordum oda Dongho diyince koşarak gidip sarıldım bizim kızlar koptu orada tabi kadında gülüyor :D 
Arada biz yemeğe devam ediyoruz tabi :D

  Koreli Amca geldi yanımıza oturdu. Biraz içmiş önceden Japon müşterisi gelmiş onunla içtiklerini anlatıyor. benim çok uykum var uymak istiyorum falan diyor. Bayağı güldürdü bizi sağolsun.

Biz yemek yiyoruz tabi hala arada gülüşüyoruz hele Selinin bir Eunhyuk taklidi var çok güldük ya :D
Amcacığımız  kalın desede biz restorantdan erken çıktık biraz yürüdük bol bol :) 









                                                     


SİZİ SEVİYORUM <3


yine yine ve yine bol gülüşlü delice bir gün oldu.Umarım buluşmak istediğim,söz verip buluşamadığımız kişilerle de buluşur bunları yine yazma imkanı bulurum. Sizi seviyorum cadılar <3