15 Ocak 2014 Çarşamba

Yukan Club

Gitmeden önce şu yazımı da yazayım unutacağım yoksa :D :D :P
Daha bugün bitirdim bir Japon dizisi 10 bölümcük çerezlik bir dizi.
İzlememek için direttiğim dizilerden oldu ama bugün dizi ararken birden karşıma çıktı dedim izliycem bu sefer kaçışın yok. :D
Beğendim mi? Fazlasıyla beğendim aşk minumum seviyedede olsa güzeldi sıkılmadan izleyebilirsiniz.Hani mutlaka izleyin demiyorum ama canınız sıkılıyorsa açın izleyin güzel eğlenceli komik bir dizi :D :D 
 Şahsen dizide en çok yuriyi sevdim *kısa saçlı mavi çoraplı*çok doğaldı her ne kadar beklediğim karakterle aşk yaşamasalarda :P
Konusuna gelirsek; 
Shochikubai Miroku (Akanishi Jin) bir polis komiserinin ve bir gezginin oğludur. Çok iyi bağlantıları vardır ve iyi dövüşür. Motorsikletlere ilgisi vardır. Ayrıca drama boyunca ağzından lolipopu eksik olmamıştır.
Kikumasamune Seishiro (Yokoyuma Yu) büyük bir hastanenin sahibinin oğludur. En az Miroku kadar iyi dövüşür, hatta dövüş sanatlarına ilgisi vardır. Teknik işlerden anlar, çok zekidir. Noriko'nun çocukluk arkadaşıdır.
Bido Granmarie (Taguchi Junnosuke) İsveç büyük elçisinin oğludur. Feci bir playboydur, aynı anda onlarca kızla çıkabilir. Ancak çok güzel olduğu için Dünyanın onu çekemediğini düşünmektedir.
Kenbishi Yuri (Minami), evrensel bir tarım şirketine sahip olan bir ailenin kızıdır. Yemek yemeye bayılır, doymak bilmez. Eğlence ve macera arayan bir kızdır. Ayrıca o da iyi dövüşür, ama asla Seishiroyu yenememiştir.
Hakushika Noriko (Kashii Yu) ünlü bir ressamın kızıdır. Annesininse çay şirketi vardır. Erkeklerden nefret eder ve istemediği birisi ona dokunduğunda inanılmaz bir güce sahip olur, bu gücün etkisiyle tek bir tokatla karşısındakini yere serebilir. İstatistik hakkında çok bilgiye sahiptir, çalışkan bir kızdır. 
Kizakura Karen (Suzuki Emi), annesiyle yaşayan çok güzel bir kızdır. Hergün kendisine onlarca kişiden aşk mektubu gelmektedir. Ancak hiç Noriko'yu geçememiştir. Hayali stilini ve görünüşünü kullanarak zengin bir adamla evlenmektir.
Bu kişiler, Yukan Club'ın üyeleridir. Her bölümde farklı bir maceraya atılır, farklı bir olayı çözerler. Sloganları, "İmkansızı gerçeğe dönüştürmek"tir.
Aynen öyle her şeyi yapabilirler olağan üstü güçleri falan var gibi fantastiğede kayıyo zaten ilerde hahah :D
                                                 Ama nasıl tatlı değil mi?

hehehehehe :3
İzlemekten zarar gelmez izleyinn :D :D :D ^^
                                                    TİPLER :D

                          Size Japonyanın Changminiyle veda ediyorum çocuğu changmine benzettim benzemiyor mu ama ? :D :D 

EXPO Derlemesi^^

Ne zamandır yazmıyordum değil mi?
İhmal ediyorum buraları cık cık cık bana :D :D
Saat şuanda gecenin dördü,ve ben yine uyuyamadığım bir gecedeyim ve canım sıkılıyor,dedimki madem öyle yazamadığın ertelediğin expo yazısını yaz eskide olsa en azından oyalanırsın :D
 biraz geri dönüş yapalım mı o zaman hatırladığım kadarıyla yazacağım :)

Yine bulaşacağımız bir gündeyiz.Her zamanki gibi arkadaşlarla buluşup keşfe çıkacaktık.yürüyoruz,.Sonunda Sultanahmet meydanına geldik,dedik önce gezelim güzelcene tabi bir iki tur attıktan muzik videolarının çalındığı yer var aslında kimse oraya sahne olarak düşünmemiş ama biz orayı sahne olarak kullandık dans ettik hatta çevremizde de hatrı sayılır bir kalabalık oluşmuştu,bize slogan atıp çok iyisiniz diyorlardı.acaba kaç kişinin elinde videolarım merak ediyorum..
    Sırada a ismimi yazmak için sıra bana gelmişti ama yanımıza bir amca yaklaşıp 'what is your name?'diyince hem ben hemde arkadaşım  (spider fısh her yerde :3 ) gülme krizlerine girmiştik o şokla ismimi söylemiştim sonra baktım adam ismimi yazıyor tahtaya .sonra şoku atlatınca 'amca ben Türküm 'diye bağırmam bir olmuştu.Ah be amcam:D .
O  kadar eğlenmiştik ki fazla hatırlamasam da *hatırlıyorum ama toparlayamıyorum* gerçekten mükemmel günlerimden biriydi.....
Bu hanboka gerdek gecesi kıyafeti demiştim D: :D 


                                                Güzel güzel notunuda yaz bakalım :)



                                               En sevdiklerimden :3 :3


                                            Ne yapmaya çalışıyoruz benimde bir fikrim yok :D

                                            Wuhuuuuu :D :D :P
                                                       Ramen keyif :D 
                                                  Bütün ELF'ler toplandık toplandık :D
                                                             Hanbok'ta giyerim :D

                                                    Dilek ipleri (!) :D
                               Rahatça gülebilirsiniz evet :D :D 








   Şu poz için ne kadar uğraşmıştık etrafta herkes bize bakınca :D

                Günün bomba fotoğrafı işte budur :D :D hahah dans ederken biz :D Aslında videosuda varda koyarsam arkadaşım öldürür diye korkuyorum :D 
  Şuan sabah oldu resmen :D :D
               Sağlıcakla kalın görüşmek üzeree :^^
Jonghyunla güle güle diyorum ^^ :)