27 Ekim 2014 Pazartesi

Bir Otaku 'nun Günlüğü

Merhabayın.Anime seven ilgi duyan var mı?

Animeler candır size seveceğiniz türde bir kaç anime önereceğim.

*Benden size gelsin :3*
 
 
 
İlk animemizle başlayalım. Şarkısını verdik Animesini tanıtmamak olmaz.
 
UTA NO PRİNCE SAMA
 
 
Besteci olma ve en sevdiği idol olan Hayato-sama için şarkı yazmak hayalleriyle, Haruka, prestijli bir yetenek okulu olan Saotome Akademisine girer. Başarılı olursa, Işıltılı Ajans’a katılabilecektir. Fakat, etrafı çok yetenekli potansiyel idoller ve diğer bestecilerle dolu olduğu için bu öyle kolay olmayacaktır. Üstelik, sınıf öğretmeni ünlü bir idol, okul müdürü zamanın satış rekorları kırmış şarkıcısı hatta akademinin kendisi de birçok şeyin başa gelebileceği karmakarışık bir ortamdır. Peki ya, Haruka’nın okulda proje eşi, hangi şarkı prensi olacaktır?
 
Kesinlikle izlenilmesi gereken animelerden .Şarkıları bir harika hele bir Hayato-sama var ki sormayın gitsin iki hafta boyunca hayato diye döndüm durdum etrafta.



 
 
*Bu şarkıyı evde bağıra bağıra çağıra çağıra söylediğimi hatırlıyorum.kendisi zil sesim olur :D *
 
Ayrıca ikinci sezonuda var hoş bir şey fark etmeyecekte.Yapımcları bize süpriz yaparak 2015 de 3.sezonunda çıkacağını söylediler.Duyunca Hayato diye çığlık atmadım değil.
İzlemek isteyenlere kesinlikle önerilir.
 


 
 La Corda D'oro
 
 
Seiso Gakuen, iki tür öğrenim veren bir lisedir, biri müzik ve diğeri normal öğrenim. Müzik öğrencilerinin daha seçkin sayıldığı okulda Hino Kahokoi normal öğrenim gören bir öğrencidir. Bir gün okula geç kaldığından koşarken düşen Hino, müzik perisi Lili ile karşılaşır. Ondan korkar ve kaçar.
Okulda düzenlenen prestijli müzik yarışmasına katılacakların isimleri okunurken Hino’nun da ismi geçer. Fakat o, yarışmaya katılmamıştır ve dahası çalabildiği bir müzik aleti de yoktur. Aslında müzik perisi Lili, onu seçmiştir ve yarışmaya katılmasını sağlamıştır. Lili ile tekrar karşılaşan Hino ondan büyülü bir keman alır. Bu kemanın özelliği çalmayı bilmeyen herhangi birisi bile çalabilmektedir sadece duygusal durumunu önemlidir. Böylelikle Hino yarışmaya katılma kararı alır ve çalışmalara başlar. Yine de, diğer yarışmacıların hepsi, müzik okulunun en yetenekli ve en yakışıklı öğrencileridir.
ah ah insan anime karakteri olrak yaşayabilseydi keşke:D Keman çalmaya yeni başlamış biri olarak*sadece gay guy sesleri çıkıyor* nasıl aşık oldum bu animeye bilmiyorum.Şu kızdaki şans azıcıkta bizde olsa ne olur dedim.
Niyse efenim izleyin :D
 
Soredemo Sekai wa Utsukushii
 


 
 
Yağmur Düklüğü’nün yağmur çağırma yeteneğine sahip dört prensesinden en küçüğü olan Nike istememesine rağmen zorla Güneş Kralı Livius'un yanına evlendirilmek için gönderilir. Nike, krallığa vardığında, dünyayı üç yılda fethetmiş kralın bir çocuk olduğunu keşfeder. Ayrıca önemsiz sebeplerle Nike'nin yağmur çağırmasını istemektedir.
 
Çocuk ki ne çocuk .Büyümüşte küçülmüş küçük bir sapık.Bol bol kahkaha atacağınız yavaş yavaş gelişen aşklarına hayran kalacağınız bir anime.:3 Kesinlikle izleyin diyorum.Ben bunun eski versiyonunu izlemiştim orda çocuk ara ara büyüyordu.Yada Mangasınımı okudum acaba neyse hatırlamıyorum.Belkim ikinci sezonu çıkarsa öyle bir şey olur .:D
 
DİABOLİK LOVERS
 
 
 
Komori Yui, gördüğü ruhlar tarafından rahatsız edilmesine ve paranormal olgular yaşamasına rağmen pozitif düşünen bir kızdır. Lisenin ikinci yılında, Yui babasının işi nedeniyle gösteri yapan ve ünlüler için olan bir gece okuluna transfer olur. Okulda öğrenciler arasında vampirlerin olduğuyla ilgili söylentiler dolaşmaktadır ve Yui altı sadist Sakamaki vampir kardeşle birlikte yaşamaya başlar.

Bu nasıl animedir.Gerim gerim gerildiğim aha kız öldü aha kız gitti .Kanı bitti artık insafsızlar dediğim her dakika bir şeyler söylediğim elimden gelsem suratlarına bir şeyler fırlatmak istediğim yegane animedir.:D
Beğenmedim zannetmeyin bayıldım severim sadist şeyleri :P hele orda bücür vampir yok mu ben onu hala çözemedim :D Kıza aşıklar mı yoksa amaçları başka bir şey mi anlamadığım tek anime
desem yeridir izleyip anlayan varsa bana bir ulaşşsın :D :P İzleyecekseniz hadi size kolay gele  :D

                                                             AMNESİA


       Ağustos 1 sabahında, Heroine uyanır ve geçmişe dair hiçbir şey hatırlamadığını farkeder. Bir adamla karşılaşır ve bu adam kendini Orion adlı bir "ruh" olarak tanıtır. Heroine, Orion ile birlikte geçmişini hatırlamak için mücadele verir. Sonra, bir telefon çağrısı alır, ama ekrandaki ismi tanımıyordur. Bu yüzünü dahi bilmediği ve tanımadığı kişi onun erkek arkadaşıdır.

İzleyin ama kafa karışıklığına hazır olun dediğim animelerden .Hazır mısınız hadi o zaman izlemeye :D :)


Şu anda izlediğim animeler; Bonjour Koiaji Pâtisserie ,Ookami Shoujo to Kuro Ouji , Akatsuki no Yona

 
Yine başınızı şişirdimmm :D Bir dahaki yazımda görüşmek üzereee :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

17 Ekim 2014 Cuma

Saç Uzatma Yöntemleri.

Merhabayın millettt :D
Size bugün başlıktanda anlaşılacağı gibi saç uzatma yöntemlerinden bahsedicem.Diyeceksiniz bu kız kısa saçlı nerden bilsin uzatmayı.
 öncelikle bunların hepsini uyguladım denedim  denettirdim.:)

Saçlarımin renkli olduğunu herkes bilir.Malesef iki hafta önce talihsizlik yaşayıp saçıma sakız yapışmıştı.Bende kahkülümü kesmek zorunda kalmıştım.Tıpkı çıplak kalmış bir tavuk gibiydim. Sonra saçıma uzatma şeysine tutuldum.Zannetmeyin omuzlarıma falan kadar sadece amacım kahkülümü uzatmayı becerebilmek.İnternette bloglarda,forumlarda gezinip durdum.Sonunda aklıma yatan entele otunu okudum.Dedim ben bunu bulacam.Aradım taradım yok.Zehirli bir bitki vb. Şeyler diyip durdular.Sonunda bir sayfada daha bunun losyonu varmış onu kullanıyorum ben.diye bir yorum gördüm.Dedim şimdi bulurum herhal,beş altı aktar gezdim durdum.Sonunda Eyüp'te bir aktarda buldum losyonu adamla biraz konuşunca  dediki uzattığı doğru ama kimseye söylemiyorum bilenler varsa gelip soruyolar ben veriyorum.Tamam verin siz bana bir tane dedim.15 ile 25 tl arası satılan yere göre değişiyor.Ben 15 tlye almıştım.Bir tanede çam terebentin aldım.*4TL Bimde bile var :D* Enteleyi bir parfüm şişesine koydum.Çam terebetinide sampuanınıza mümkünse bitkisel katkı maddesi en az olan olursa daha iyi olur.içine katın tabi hepsini değil üstünde nasıl kullanıldığı yazıyor.*resimsiz bir yazı oluyo ama neyse:D* kalanınıda entelenin içine katın.Bu arada entelenin losyonu her şeyden arındırılmış yani hiçbir şekilde bir zararı yok korkmayın.enteleyi tekte kullanabilirsiniz ama üc günden daha fazla yetmez bu yüzden çam terebentinle karıstırırsanız saç uzunluğunuza göre bayağı yetiyor.içine argan yağınız falan varsa onlarıda katabilirsiniz.:) Benim saçım kısa olduğu için iki hafta yetmisti bana.Nasıl kullanılacağına gelirsek:

***********
Banyo yapmadan iki veya üc saat önce (benim uyguladığım)
Saçınıza sürün böyle şapır şapır yağ damlamasına gerek yok yeterli derecede sıksanız yeter.köklerden başlayarak uçlara doğru sürüm.Ve sonrasında beş dakika boyunca köklerinize masaj yapın.Yıkama içinde başınızı eğerek yıkayın yine masaj yapabilirsiniz.*çam terebentinli şampuanı kullanırsanız daha yararlı olur.* ha şunu demeyi unutmayayım ilk başta dökülmeler olabilir ölü saçları atiyor.tabi kırıklarınızın olmamasıda önemli daha iyi sonuç alırsınız.
Sonucuna gelirsek burayı hiç abartmadan  yaziyorum.iki haftada 4cm gibi bir uzama oldu kahkülerim suan kaşlarıma değiyor.Benim saçlarım çok güçlüdür ama bu saç daha güçlü yaptı çim adam gibi dolaşıyorum yatırmak için krem kullanıyorum siz düşünün .Tabi bu uzama geneteğide baglı olabilir.çünkü benim bir ayda da normalde üç katı kadar hızlı uzar.Bu biraz daha hizlandırdi.Saçınızı yikadiğınızda hissedeceğeniz şey naneli sakız veya seker yediğinizde üstüne su içersiniz ya işte aynı o his :D kafanızın hafiflediğini hissedeceksiniz.Ben daha saçlarımı dün tekrar kestirdim modeli bozulduğu için.Birazcık kötü kokabilir ama yıkayınca o koku kalmıyor. Ben şu anda kullanmıyorum.Sadece çam terebentinli şampuanımı kullanıyorum.Bu arada ablama yaptığımız gibi şampuanınızın  içine sarımsakda ezip katabilirsiniz biz 200 ml 3 diş ezmiştik.neyse  Benden tam not bu formüle.:D
Birkaç tane daha öneri verecek olursam:
*Saçlarınızı yaz kış soğuk suyla yıkamanız yararınıza ben her zaman soğuk duş alırım ama siz dayanamam ben diyorsanız dayanabileceğiniz soğuklukta yıkayın.
*Saçlarınızı durularken her zaman baş aşagı durulamaya çalışın.
*Haftada bir saçlarınıza sarımsak sürüp  üstüne zeytinyağı sürerseniz saçlarınız parlak ve sağlıklı olacaktır.*ben sadece bir hafta denemiştim saçları çok canlandırıyor.*
*Saçlarıza her banyoda masaj yapmayı unutmayın.

Benim saçlarım kesinlikle dediğim uzunlukta uzadı.Denemenizi kesinlikle öneririm. Benden bu kadar yeni yöntemler bulursam yine yazarım o zamana kadar güle güle.:)))))












10 Ekim 2014 Cuma

SuG *Japon Prensler*




JROCK seven var mı e dostlar?

Ben JROCK hastası olarak bahsetmezsem şuracıkta ölür giderim.En sevdiğim ve sürekli olarak dinlediğim   üç gruptan birisidir SuG *diğer ikisi de ileri ki zamanda ortaya çıkacak inşallah :D *


Aslında kimseye bahsetmek istemediğim içimde saklı kalsın kalbimin bir köşesinde gizli dursun istediğim gruplardandır. :D Ama yazmazsam içimdeki pişmanlıktan  ölecem hayranlarıyım ama bahsetmezsem olmaz :D

Öncelikle JROCK dinlemeyenler için tarzları biraz ağır kaçabilir desem yeridir herhalde :D 

ama alışırsanız delicesine aşık olacaksınız kesin bilgidir yayalım D: 


Tarzlarından bahsedersek biraz delice manyakça insanın içindeki duyguları açığa çıkartacak bir grup.bir an dinlediğinizde içinizden ahhhhhhhhhh diye çığlık atmak gelebilir,tutmayın atın bırakın içinize işlesin şarkıları :D  Kendileri ağır pozitif rock yapıyorlar :D 

Üyelerini tanıyalım tanıtalım :D 


Beş kişilik olan grubumuz Takeru,Shinpei,Chiyu,Yuji ve Masato'dan oluşuyor. Grup Takeru, Masato, Yuji, Shouta tarafından 2006 yılında kuruldu. Aynı yılın Kasım ayında ise, Mitsuru gruba girdi. 2007 yılında, Shouta gruptan ayrıldı ve onun yerine Chiyu gruba girdİ.2009 Mayıs ayında Mitsuru hiçbir açıklama yapmadan gruptan ayrıldı. Grup bateristsiz kaldığı için Shinpei dahil oldu ve üyeler kalıcı hale geldi.
*Ne zormuş bunu yazmak be :D *

SuG Türkçe anlamıyla 'cani'demek .Bu tam onların tarzlarını anlatan bir kelime :D 

Takeru:

                                                             *Yaklaşmayın helalimdir :p *


Kendisi grubun vokali.Çatlak bir kişilik.162 cm boyunda en son verilere göre 42 kg da küçümencik bir genç :D 
Sesi mükemmel derece tipinden beklenmeyecek derecede çılgındır kendisi böyle tatlı durduğuna bakmayın siz.:D 
Kendisinin yapmayı en sevdiği şey gülmek,güzel şeyler düşünmek ve tabi ki film izlemek.
 ***Favori sözü ise :Sadece bana büyüleyici gülümsemeni göster.

Şuraya iki üç resim daha ekleyeyim ama kalpten gitmeyin :D 


                                                        Kyaaaaaaaaaaaaa
                                                   en sevdiğim hihohohoho





Masato:




Bir diğer üyemiz Masato.Kendisi Gitaristlerimizden biri.167 cm boyunda  51 kg da.En sevdiği şey arabasıyla güzel manzaraları görmeye gitmek.
*** Favori sözü:Beraber gülelim ve mükemmel zamanların tadını çıkaralım.




Chiyu:




       Kendisi Bass ta.174 cm boyunda 54 kg .ençok yapmayı sevidiği şeyler sıkılmak, alışveriş yapmak.
Birazcık çılgın deli manyak ne derseniz diyin hepsi Chiyu'da toplanabilir.

*** Favori sözü:Ölümcül topluluğuma hoşgeldiniz. *Seviyorum seni deli çocuk.*





                                                  *Sugoiiiiii :3*

Yuji:





Grubumuzun diğer gitaristi.168 cm boyunda 52 kg.En sevdiği şeyler komik kitaplar okumak ve oyun oynamak.Kendisi gurubun manyağı olarak bilinsede grubun hepsi manyak olunca tabi :D :D

Favori sözü: Eğlenelim.



                                                     *En sevdiğim ırohoıeg :D *


Shinpei:





Shinpei Bateristimiz.Kendisi baterinin başındayken tanınmaz bir hale bürünebiliyor. Sexy,çılgın,tatlı,deli,yakışıklı daha sayamadığım tüm şeyleri onu izlerken hissedebilirsiniz.
158 cm boyunda 48 kg. En sevdiği şey bulabildiği her yerde uyumak :D  Kulaklıksız görmeniz çok nadirdir :D Takmasabile kulaklarını mutlaka saçlarıyla örter :D 
Favori sözü: Tanıştığımıza memnun oldum.Lütfen bizi destekleyin.





                                                                    :3



Niye bu kadar tatlısınız ki siz ya :3 







                             *en sevdiğim gece gündüz dinlediğim şarkıları hepsi güzel ama bunlar başka :3*



bir kaç gif size hediyem olsun :D 
                                               Takeruuuuuu :3
                                                           tip :D :D 



                                                     birileri deli mi dedi ? :D 



                                                       manyak yaa D: :D 


Deli bir grup mu arıyorsunuz ? İşte SuG tam size göre ön yargıyla yaklaşmayıp umarım seversiniz.Hoşçakalınn :3 :3