29 Aralık 2015 Salı

Film Yorumu:PAN

Geçen günlerde sinemaya gittim arkadaşlarımla birlikte.Hangi filmle gideceğimizi bilmiyoruz.Dedik PAN'a girelim.Kötüyse ikinci yarı çıkarız.Konusunu dahi okumadan sıfır beklentiyle girdik.Ama sonra filmi başlarken şok oldum.En sevdiğim oyuncular meğerse aynı filmde toplanmış.
Konusu aslında bildiğimiz Peter Pan'ın nasıl ortaya çıktığını anlatıyor.







Peter öksüz yetimhanede kalan bir çocuk ve bir gün yetimhaneyi neverland den gelen korsanlar basıyoe ve çocukları kaçırıyolar.Maceramız ise ondan sonra başlıyor.Peter aslında kim olduğunu ve kaderini öğreniyor.Tabi düşmanları ve dostlarını ayırması lazım.


Filmi öneriyor muyum? Kesinlikle evet.Gerek fantastik kurgusu gerek oyunculuklar gerek efekler kesinlikle mükemmeldi.Büyük ihtimal ikinci filmde çıkacak onada gitmeyi düşünüyorum.

Boş zamanlarınızda izleyeceğiniz güzel bir film size :) Başka bir yazıda görüşmek üzereeee :* 

25 Aralık 2015 Cuma

Splash Splash Love


Merhabayın gençler merhabayın :D


Son yıllarda izlediğim en güzel diziden bahsedeceğim size:D  Biraz baş rollerdeki kişilerden kaynaklı olabilir. Dujun ve Seulgi var,gözlerimden kalpler fışkırarak izledim dizimizi.
Sadece 2 bölümden oluşan minicik bir dizi TT

Keşke 16 bölüm olsa dedim durdum .Günlerce etkisinden çıkamadım üstüne gittim üç kez daha izledim.TT
Uyumları o kadar harika olmuş ki ^^ Seulgi'nin oyunculuğu zaten mükemmel her şeyiyle hayranım ona böyle olunca birde yanına Dujun'u koyduklarında mükemmel bir iş çıkmış ortaya.
Hala etkisinde miyim kesinlikle evet *-*

Konumuza değinirsek;

Danbi üniversite sınavına hazırlanan ve matematikten nefret eden bir kızımız.Üniversite sınavı olduğu gün ise ortalıktan kaybolmayı diliyor bir şeyler oluyor ve geçmişe Joseon dönemine gidiyor ve olaylar başlıyor.

SPOİLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


Ben uyarımı verdim demedi demeyin:p

Kızımız Joseon dönemine gittiğinde aslında kral o sırada büyücülerle yağmur duasına çıkmıştı ve kızımız bir su kuyusu gibi bir şeyin içinden fırlayıverdi :D Tabi herkes tanrı gönderdi edalarıyla kıza yağmur yağdırması için yalvarmaya başladılar. :D Ve sonra kız sadece ben lise öğrencisiyim diye yalvarsa da (gosam ama aynı zamanda hadım demek) kızımızı hadım zannedip sarayda hadımların yaptığı görevlerden birine verdiler.Kralımız ise matematiğe çok meraklı ve kızımız sayılardan tutun pisagora kadar her şeyi krala anlatıyor ve aralarında bir yakınlaşma oluyor :D


                                              (kalpten gidiyorum tutun beni *-* )

Ve yağmur yağdığında kızımız geri dönecektir


Kral ona bir söz verir gelecekte seni mutlaka bulacağım der TT

Ve gelecekten bir kareyle bitiriyorum diziyi *-*
Kesinlikle izlemeniz gereken mükemmel ötesinde bir diziydi izleyin izlettirin *-*










11 Aralık 2015 Cuma

Yeşil ile İçiçe:3

Merhabayın tekrardan nasılsınız neler yapıyorsunuz?

Biz bugün liseden yakın arkadaşlarımla İstanbula kaybolalım kendimizi doğaya salalım dedik ve yaptık.İstanbul'da daha önce gitmediğimiz yerlere gittik.Yağmurda çamurda dağ bayır çıktık :3 Ne olursa olsun sapasağlam mükemmel eğlenceli bir gün geçirdik :3 Kesinlikle Sarıyerdeki parklara gitmelisiniz.










Yorgun ama mükemmel bir gündü  bazen böyle şeyler iyi geliyor :))) İyi günlerr ^^ 

30 Kasım 2015 Pazartesi

Dizi Yorumu :Because It's First Time



Öncelikle merhaba nasılsınız sayın blog okuyucularım :D 

Ben iyi miyim kötü müyüm anlamadığım bir dönemdeyim.

Neden mi? Vizelerimin bitmesine rağmen stresten alerji oldum ve saç yolma derecesine geldim.Birde bunun açıklanma evresi var  ki hiç sormayın :D Ne diyeyim Allah hepimizin yardımcısı olsun :)

Gelelim bizim olayımıza sınavlar bitti bir boşluğa düşmem ile bir kaç dizi ve bir kaç animeyi bitirdim geçen haftasonu.

Bunlardan ilki Because It's First Time idi.Ne zamandır izleyeyim diyordum,ama bir ön yargıyla diziye başlamamıştım.Yine önüme çıktı bende dedim izleyeyim.Zaten 8 bölümcük hemen biter.Nitekim öylede oldu Hemencicik bitti 16 bölüm olsa keşke dedim.

Konumuz ise: 6 gencin bir çatı katında buluşmasıyla  aralarında geçen dostluk,kıskançlık ve aşkın işleyişini görüyoruz.Genel olarak tanıdığımız kişi Minho var ve oyunculuğu kesinlikle gelişmiş*-*


SPOİLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Ben uyarımı yapayım :p






Herkes bu ikilinin arasında aşk beklerken aslında Minhocuğumuz amansız bir karşılıksız aşka tutulmuştu ilk defa bir başrolü böyle görüyoruz *-*

Ayrıca kızımızın adı Sodammış ve aşırı derecede tatlı *-*

                                                   
                                                        Bakın burada kim var :3 :3 

                                                   *-* :3

                                                  Bu sahnede iyi güleceksiniz :D 
                                                  Böyle polis mi olur arkadaşlar :D 
                                          Bizim enişte Minho'nun dizisine destek verirkene :D:D 

Ve ikiside hoşlandıkları kızı anlatırken aslında aynı kızdan bahsetmeleri*-* TT

sizce?




Yer yer güleceğiniz yer yer duygulanacağız 8 bölümlük mini diziyi izlemenizi kesinlikle öneririm *-* TT 

6 Kasım 2015 Cuma

10.Yılımız Kutlu Olsun :3

Nice yıllaraaaaa :3

10.yılımız kutlu olsun .:3

Proje gurubundan kalıcı olan 
Hayranlarını kardeşlerimiz ablalarımı sevgililerimiz fanlarımız bebeklerimiz diye tanıtan adamların :3

15 Süper adamın .:3

AYAKTA KALAN SON ADAMLARIN doğum günü kutlu olsun :3




Sizinle sonsuza dek beraber aynı yolda yürüyeceğiz:3


Manyak adamların manyak fanları BİZ ELF'ler :3



Her şey için teşekkürler Süper Adamlar :3 :3 


29 Ekim 2015 Perşembe

SCANDAL ,CN BLUE Ve Daha Fazlası :)

Öncelikle kısa bir şekilde havaalanında bahsedeyim :D O kargaşayı oppa çeballeri bırakırsak çocuklar biraz yorgun biraz şaşırmış bir şekilde otele geçtiler.

Ezilme tehlikesi yaşayıp duvara fırlatılmak yapmayın durun dedikçe daha çok karmaşa çıkması dışında bir şey yoktu canım :D 
                                               







Çekebildiğim 4 fotoğraf :D :D buna da şükür :D

                             En güzeli buydu bunu verememişlerdi ama giderken vermişler Allah'tan.
                         Bu afişlerde bir ara kaybolmuştu/alınmıştı sonradan onlarda bulunmuş :D 




Malesef SCANDAL'ı göremedim.O kadar herkese sormama rağmen ne hangi gün geleceklerini nede uçak saatlerini kimse bildirmemişti.Kızları karşılamayı çok istemiştim TT

Bundan sonra azıcık sitem sonrasında heyecan vardır aman dikkat :D 

Biz alana gittiğimizde sıra olayı o kadar karmaşıktı ki bir an biz niye geldik ,evde kalsak izlesek daha iyi olurdu bu ne rezillik dedik.Oyuncak ettiler resmen.Bunun nedeni de hiçbir planın olmamasıydı.Herkes oradan oraya ,Vıp girmeye çalışan fanlar.
Bir ara dedik ki şurada birde CN BLUE çıksın da bir karmaşa daha yaşayalım.Allah'tan hiçbir şey olmadan sinirlerimiz fazla yıpranmadan içeri girmeyi başarabildik :D















Minnoş SCANDAL'ın coşturan performansında fotoğraflar gelsin :3

Ayrıca dün hangi performansı beğendiğin diye sorarsanız kesinlikle Kazakistan derim o nasıl sestir.O nasıl söylemektir.Kazanan biri olsaydı kesinlikle o olurdu.


Sesine kuvvet  :3 *-*









































                              çak bir selam bana Jonghyun :D kamerama ne güzelde bakmışın :*














Buyrun size diğer fotoğraflar :3 :3 


şuan Kore yolundalar belkide inmişlerdir :D Teşekkürler bize eğlenceli dakikalar yaşattığınız için :3