17 Mart 2015 Salı

Yeşil Mi Oldum Şimdi Ben ?

Merhabayın diyerek başlıyorum söze:D Ben ki mavi renkten bıkmam  ben ki maviye aşık olan insan havadan ve sınavlardan olsa gerek bir sıkıldım bir sıkıldım sormayın.:D *vazgeçmedim tabi ki :P* İki yıldır saçlarımı mavinin her tonuna boyadım evet :D Fıstık Yeşili olarak tanıdığımız Merve bana sürekli yeşil yap yeşil yap yeşillllll.Demeleri sonucunda yeşil yapmaya karar verdim. Aslında yazmıyacaktım ama nasıl boyuyorsun bloğunda yazar mısın ? diye çok soru alıyorum Bende dedim yazıyım bakalım :D İnternetten her zamanki yerden boyamı aldım.Aslında bundan sonra gökkuşağı yapmayı düşünüyorum ama yeşili denemeden yapmayayım dedim renklerimde birikir hemde :D 

Bundan hemen önce saçlarım böyleydi turkuaz açık mavi pembe mor karışımı :D :D 
Almak isteyenler için gittigidiyor.com öneriyorum daha hiç bir sorun olmadı alırken güvenebilirsiniz :)Bu arada saçlarımıda kendim kesiyorum onuda aradan çıkarı vericem :D 

Boya böyle gözüküyor.İçine azıcık su koyuyorsunuz rengine göre :D 

Aslında ilkte yukarıdaki gibiydi.Çok açık oldu asında güzel oldu da ,dikkat zaten fazlaca çekiyorum   bununla 10 kat çekerdim herhalde :D o Yüzden biraz koyultmak istedik ve üstüne su katmadan yeşil ve uçlara mavi attık*yine vazgeçemedim* :D 




ilki karanlıkta çektik :D diğerlerinide ışıkta :D böyle bir şey çıktı neyse çirkin yüzüme bakmayın :D Saçlarıma şekil vermeden direk çektim  o yüzden vurmayın :D :P  en azından okula rahat gidebilcem :P


Artık bunuda denemem demem :D :D İyi veya kötü yapmış olduk :D Şimdilik bye bye :D :D 

Diss fıstıkyeşili *Bol yeşilli günler :P*








 










12 Mart 2015 Perşembe

Kafamda Konser Verenler^^

Merabayın merabayın :D 

Aslında yazacak bir şeyler bulamıyorum desem yeridir.*varda düzenleyemiyor*Ama durdum düşündüm dedim ki son günlerde ne dinliyorum ne ediyorum bir yazayım edeyim :D Bu günlerde Tekirdağ berbat durumda.Bildiğiniz bataklık gibi.Yol çalışmaları var ve bizi etkiliyor.Hani bir şey giyiyorsunuz dışarıya adım attığınızda bommmm batıyor.Ve yeni aldığım ayakkabı da taşa takılmam sonucunda yırtılıverdi.Ben sinirlen miyimde ne yapayım.Neyse böyle zamanlarda kulaklığı takıyorum müziğimi dinliyorum :D En güzeli bazen sonucu düşmek yada direğe çarpmakta olsa :P

Böyle bazen aniden derste falan beynimde müzikler çalar söylemeye başlarsınız ya hah işte o müziklerden bahsedeceğim  size.

Bu grubu belki tanımıyorsunuzdur.Ama benim sayemde dinler seversiniz hiç belli olmaz değil mi?
BOYS REPUBLIC -The Real One 
Yeni albümlerinin çıkış parçası kesinlikle mükemmel :3
Çocuklar hem eğlenceli hemde sesleri güzel seveceğinize eminim.Ağzıma dolanmıştı evet evet :D 

                             

                                               *Biasım Minsu size merhaba diyor :3*

İkinci şarkımız TOPP DOGG 'dan geliyor.


Yeni şarkıları da çıksa bu şarkı benim için hala bir numara hala dinliyorum hala dinliyorum biri bilgisayarı elimden alsın.:D


                     *BJoo size bizi dinleyin diyor sevimli sevimli *.*





Henry-FANTASTİC

Henry'i tanımayan tabi ki yoktur.Uri maknae.Kuzum birtanem :3 Abilerin işkencelerine maruz kalan bebek yüzlümüz yetenek kusan kişilik :D Ay ben sadece şarkı önerecektim ben :D Neyse dinleyin efenim :D
                                       *Minnoşşşşş :3*
T-ARA NUMBER NINE




Bu kızlar sevilmez mi? Tiplerini mıncırdıklarım :D Ay neyse susayım .Şuanda dinliyorum açın sizde dinleyin güzel güzel mis gibi :3 


                                          *yiyebiliyoz mu *-*

MADTOWN -YOLO

Yerinde durumayacağınız bir şarkı daha :D  Bir bakmışsınız mırıldanıyorsunuz.
                                       öldü dersiniz....
 Bugünlükde bu kadar, ayrıca arkadaşımla açtığımız ortak bloğu okumak yeni gruplar tanımak acayip dünyamıza katılmak istiyorsanız tık tık :3 Şimdilik görüşürüz :)



 Önünüzde böyle eğilir saygılarımı sunarım :D :D :D