o kadar güzel bir gündü ki :D bu kadar güzel olacağını tahmin bile etmemiştik.
Ben fancam ve fotoları paylaşmıycam zaten dün herkes görmüştür. stantlardan orada ki atmosferden ve tabi ki nasıl eğlendiğimizden bahsedeceğim.
Baştan başlamalıyım.öncelikle 6 kişi beşiktaş ta buluştuk.sonrasın CRR'ye yürüdük o kadar heyecanlıydık ki zaten yarım saat geç içeri aldılar biraz aksasa da mükemmel oldu her şey.Yalnız gördüğümüz Kore'lilerin hepsi şakır şakır Türkçe konuşuyolar dı bir şaşırdık bir şaşırdık sormayın.içeri girdiğimizde ilk standları gezdik standlar NUEST TURKEY,MİNOZ TURKEY,SHAWOL TURKEY,KOREFANS,KOREKOLİK,2PM,BIGBANG,Bİ RAİN.. vardı. hepsini gezdik hediyeleri topladık .. :Diçeri girdiğimizde bağırırken Ren duymayınca bizim kızlarda bağırdı ve döndü .pankartı gördü sonra aron kendi ismini bağırdı durdu yazık yavruma bağırmıyorlar diye.. :D
Bir baktım bizim JR BAEKHO coşmuş ama nasıl coşma sexy diyip durdular salon da çığlık çığlığa arada ben sesimi Rene duyurmaya çalışıyorum falan :D
birinci seçilen kız kesinlikle harikaydı bayıldık ayakta alkışladık resmen.
Orada bir de pantolonum yırtıldı ki sormayın gören biri olmamıştır inşallah diyorum sadece:D
JR'ın merhaba diyişi falan süperdi
Hele GD nin şarkısı çıkınca bir coştu zannettik sahneye atlayacak yav öyle böyle değil.
Baekho sürekli kızlara hangi üyeyi seviyorsunuz diye soruyor onlarda hep Ren diyorlardı çocuk sonunda sıkıldı hatta.
Birinci olan arkadaşımız BAP,NUEST VE EXO 'nun danslarını yaptı sonrasında yine Baekho hangi grubu daha çok seviyorsun diye sorunca.kız özür dileyerek BAP dedi. Baekhoda şakadan o zaman elendin diyince kız yere eğildi.Ama herkes çok beğendi resmen bayıldık her şeyiyle güzel geçti .yalnız sonu hariç.REN'e burdan saydırıyorum hem diyor ki beni taciz ediyorlar hemde kızların tam önüne geçmiş üstlerine atlayacak gibi duruyordu kızlarda elledi yani ne var .:D :P
Sonrasında araya korumalar girdi.sürekli öpücükler kalpler havada uçuştu resmen:dyani çıkışından beri takip ettğim bir grubu görmek o kadar güzeldiki hala hatırladıkça gülüyorum....
resmi görünce çekelim dediik hemen
bizim kızlar sizi yerim ya
içeri girmek için sırada bekliyoruz
bunu çekmezssem olmazdı.
işte biz :D
işte bu kadar fancam ve onların resimlerini paylaşmaya gerek yok çünkü zaten o kadar paylaştık ki :D
umarım güzel anlatabilmişimdir heyecanla yazdım :D






Hiç yorum yok:
Yorum Gönder