Geçenlerde benim canımın içiyle bir buluşma planladık. Aslında üç kişiydik ama bir sebeple gelemedi üçüncü delimiz:D Biz dedik ki acaba iptal etsek mi buluşmayı ama sonradan bari biz buluşalım dedik hiç olmazsa buluşmuş oluruz.Ama iyi kide iptal etmemişiz ...
Çok güzel bir günde ama buluşana kadar ne çektik be canısı ah ahh :D
İlk önce ben Kadıköy'e geçtim burada takılacaktık sözde..
Ama sonra geri Eminönü'ne geçip oradan Sultanahmet'e geçmeye karar verdik.Kore restoranına gidecektik sözde.:D
Ama her önümüze gelene sorduğumuz halde burada öyle bir restoran yok cevabını aldık .dedik ne oldu kayıp mı oldu koca yer. sonra gittik başkasına dedik aşağıda Çin lokantası var dedi biz dedik ki aha bu Çin herhalde Kore lokantısı hadi hayırlısı diyerek saldık
kendimizi bayır aşağı..
Yukarıda gözüken yer bizim Çin lokantamız :D
Tuğçe orada birden çığlık attı lokantanın adı Hankyung muş diye malesef sadece bir göz yanılmasıymış sonra kendimize çok güldük :D
Orada bir lokantacı amcaya sorduk biz lokantayı nereden bulabiliriz dedi ki işte çarşının içinden gidin falan bir şey anlattı ama :D
biz devam ettik yola herkese soruyoruz diyolarki yanlış geldiniz yukarı dönüp sol yapacaktınız. Abi daha yeni oradan geldik yok yok siz yukarı dönün diyorlar bize. tamam diyoruz yukarı çıkıyoruz bu sefer yine birine soruyoruz yok yok aşağıda kaldı burada yok öyle bir yer aşağı inin :D
Dedim şimdi şuraya yatacam ha en son bir kaldırmda otururken :D
(aradada bu resmi çektik tabi)
oradan Tuğçe son kez birine daha sorunca adam bize geri yukarı çıkın dedi biz delircektik az kalsın biz sinirimiz den gülüyoruz ama :D
oradan bir müşteri abi yanında da Koreli'ler var bize aşağıda var bir tane doğru geldiniz devam edin diyince biz o abiye nasıl teşekkür ediyoruz ama :D
sonunda bulunca hemen fotosunu çekelim dedik :D
Karşıya geçip içeri girdik Koreli amcamız vardı birtane çok komik tatlı adam ya :D
hemen girdik oturduk baktık duvarlar hep poster tabi birde sitem etmedik değil çünkü SUJU yoktu yani :D
sen niye bu kadar Donghae'ye benziyon bakim burda ha yoksa bizim göz yanılmamız mı bilemedim :D
Benim Hatun
Bize öyle bakma anlayacaklar :D
ım shadow diye başlayacaktım orda :D
Tipe gelin hele :D
Yemeklerimizi sipariş ettik.Ama baktık bizim amca bizi çok sevmiş galiba gelip yanımıza oturdu adam Türkçe biz Korece konuşuyoruz yok böyle görgüsüzlük :D
Adam nasıl öğrendiniz dedi işte Koreceyi bizde anlattık .Ailesini falan sorduk bayağı kanka olduk yani:D Orada birde gittik Kore severlerin toplandığı zamanlar oluyormuş ona üye olduk (Selin'ide unutmadık):D
Öyle bir saldırdık ki yemeklere nasıl acıkmışsak artık :D
inanmıyosunuz dimi işte size kanıtı :D
we are sister ^^
Heechul pozu yapmaya çalışırken ben :D
habersiz çekim:D
çektiğimi fark edince:D
tamam baştan deneyelim pozu .yalnız biz kalkıyoruz diyene kadar masadan ne Bardak kalktı ne çatal öyle bir şey yok yani :D hem de o kadar şeyi gayet ucuza yedik :D
yemeğimizi bitirdik herhalde orada 3 saat kalmışızdır :D dışarı çıktık e birazda gezelim dedik
çıktığımızda çekindiklerimiz :D
Eminönüne indiğimizde şaşkına döndüğümüz bir şey oldu. Expo'nun yerini yapmışlar Tuğçe görünce aha aha orada diye bağırınca ben hani hani nerede diye bağırıyodum :D
kocaman yerini yapmışlar hemen gittik fotoğrafını çektik.
Expo yerini gören masum fan :Pgörünce mutlu olduk tabi :D
bulanık çıkmış ama böyle bir şey çıkacak ortaya bir tür maket :D
o kadar güzel bir gündü ki en kısa zamanda tekrar tekrar bütün ELF arkadaşlarımla buluşmak dileğiyle seni seviyorum spider FISH :D























Hiç yorum yok:
Yorum Gönder