20 Ocak 2015 Salı

2014'ün Enleriiiii :D


Merhabayın milletttttttttttttttt…. (delirdi krjhpeojht)

Uzun zaman oldu dimi ya :D :P

Okul bitti tatil oldu*sonunda zihihiihih* Karlı yollardan sınavlı tarlalardan geçtik kimimiz sağlam kimimiz yaralı kimimiz ölü çıktık.Ben nasıl mı çıktım boşverin orasını bea :D

Yine ben konudan saptım ya sözde buraya 2014’ün enlerini seçmeye geldik.İyisiyle kötüsüyle bol skandalıyla bütün haberleri aktaracağız.Okurken sıkılmayın ha sakın :P Hadi başlayalım bari :P

*Arkadan alkış efekti alabilirmiyim *  öhöm öhöm sakinim :D Havai fişekler patlasın ödüllerimiz sahiplerini bulsun dıdııdıdıdıdıdıd:D  

NOT: Bu veriler uluslar arası kaynaklardan alınmış olup büyük bir ciddiyetle hazırlanmıştır ciddi bir şekilde okumanız önerilir*kfhıeg*


Yılın İlişki Skandalı:




*Hiç kimse bu katogiriyi sevmez  hatta nefret ederiz.Haber kaynağını açmadan önce derin bir nefes alırız içimize, kalbimiz atar.Küçük küçük terleriz.Eğer sevdiğimiz kişiyse donar kalırız öyle .Bizi ilgilendirmiyorsa yinede yorum yaparız bos dururmuyuz biz hiç.*

Baekhyun  ve Taeyeon’a gitsin mi bu haber gitsin gitsin.İlk çıktığı zamanlarda ne şişirdiler içimizi beee *herkes hatırladı dimi :D ojpogh* Bazen hala sinirlensek de*hala konuşuyoruz* ilişkilerini  yargılamak bize düşmez bunu herkes biliyor dimi ?*bilmiyoruz aslında* :D Hımm neyse inşallah ay..ay yanlışlıkla oldu mutlu olsunlar diycektim :P :D

Yılın  Evlilik Haberi:

*resim yok çatlayın :P*

Bunun ELF olmamla hiçç biii ilgisi yoktur*yalan söylerken geberdi* Sungmın ve saeun çiftine gitsin mi gitmesin gitmesin dediğinizi duyar gibiyim ama maalesef ki gidecek. Üzülmüyoruz sakiniz *hönkürerek ağlıyor* Bizim melek yüzlü bebeğimize mutluluklar diliyoruz.*ühüü*

Alttan biri nikah masası şarkısını açsın ,açan yok mu tamam ben açarım.


Yılın Dıkkate Alınmayan Lideri:




Dududududududu *gerilim müziği gelsin *Aslında hepimiz biliyoruz. Tabiki  Sunggyu’dan başkası değil.Üyelerinin gazabına uğrayan liderimiz.Her zaman abi olarak onları desteklesede üyeleri tarafından hep saf dışı bırakılmıştır öhöm öhömm.Biz seni böyle sevdik be güzelim :P

Yılın Beklenen Ama Gerçekleşmeyen Comeback’i:


Ahh tabi ki biliyorum dediğinizi duyar gibiyim .Tabi ki BIGBANG başka bir gruba verirsek bizede haksızlık olur değil mi? YG comeback sözleriyle bizi kandırırken biz hala bekleye duralım,bilgisayar başlarında kök salalım kendimizi ordan oraya vuralım.2015’in ilk ocak ayını tamamlarken yine söz aldık ileriki aylarda gerçekleşecek mi tabi ki bilmiyoruz emin değiliz ama inanmak istiyoruz.UMUT FAKİRİN EKMEĞİ’DİR.diyerek bu satırlarıma noktayı koyuyorum.

Yılın En iyi Derp  İdolü:

*bu nasıl bir başlıktır oıhı*


Elimizde verilere internet kullanıcıların yorumlarına ve tabi ki nacizane bendeniz fikirlerini ortaya koyarak bunu açıklamaktan gurur duyuyorum.dıdııdıdıdıdı

Ödül GOT7 Bambam’a gidiyor.Kendisi çoğu zaman güzel çıkmayı umursamayıp bir bir ifadeye girmiş küçük uyemiz bizden bu ödülü almayı hak kazandı başarılarının devamını diliyoruz.

Yılın Kırılmadık Rekor Bırakmayan Grubu:


Nerde ve ne zaman olduğu hiç fark etmeyen.Kırılmadık rekor alınmadık ödül bırakmayan grup.Hepiniz aklımı okuyorsunuz değil mi?. Kore’nin büyük gurur TVXQ…… Alkışları duyalım evet duyalım. Bu ödülü bence hiç kimseye bırakmayacak ve bırakmamaya devam edecek tek grup tekrar alkışlayalım *ah ellerim ağrıdı* :P

Yılın Ayrılık Haberi:


Şahsen herkes Kris yada Luhan olduğunu düşünsede,Ben fikrimi Jessica’dan yana kullanacağım.Dürüst olmam gerekirse en az sevdiğim uye olmamasına rağmen bir hafta ayrıldığını kabul edememiştim.Onlar dokuz kişiydi sahnede nasıl bir üye ayrılır.Gerçek olamaz şaka falan mı ? diye düşünmüştüm.Ayrı ayrıda olsalar, hala onların bir olduklarına ınanıyorum.#SNSDFighting  diyerek cümlelerime son veriyorum ^^

 Yılın Beklenen Grubu:


IKON IKON IKON dediğinizi duyar gibiyim.Evet bende bekliyorum bütün hayranlar bekliyor ama en beklediğim dersem şimdi yalan söylemiş olurum.17(seventeen) Grubunu bilmem kaç gözle bekliyorum bilemedim.Tanımıyorsunuzdur belki çıkınca tanırsınız canımmm :p İki grubu ve bilmem kaç zilyon *ırjeıg* tane daha grubu bekleyelım bakalım işimiz gücümüz beklemek zaten -_-


Yılın Fotoğraflara Giren Ünlüsü:


Ben bu ödülü artık büyük bir bıkkınlıkla bir yetereggg beeeggg diyerek  Changmin’e vermek istiyorum.Nerde biri fotoğraf çekinse atlayan güzel çocuğumuz artık kendine bir instagram aç ve bu hayranları ’bugün kimin fotoğrafında olacak acaba’ derdinden kurtar lütfen yalvarıyorum sana :D


Yılın Başarılı Olması  İstenen Grubu:


Ben burada iki grup söylemek istıyorum.Her yerde dillendirmekten bıkmadığım SPICA Ve HISTORY demek istiyorum.İki grupta bırbırınden yetenekli ve mukkemmel umarım bu yıl istedikleri popülerliği yakalarlar.


Yılın Sabırlı Fandomu:


Burayı hakkedecek kişi tabi ki VIP’den başkası olamaz .Olursa taşlarlar adamı valla.Şaka bir yana artık sabırlı olmak  istemiyoruz eyyy YG duy sesimizi  :D

 YILIN En EVil Maknae’si:


Bu ödülü her ne kadar Bizim küçük şeytanımız Kyuhyun’a vermek istesemde artık gençlere bırakma zamanı geldi değil mi yavrucum :D Bu sefer Ben EXO Sehun diyorum :D  Bu yılda ağabeylerine bol eziyet etmen dileğiyle :D :P

Yılın En Tatliş Çifti:

Ben ünlüleri ship yapmaya meraklı olan kız evet merhabayın canımss *tamam vurmayın :D * KhunFany  :3 Sizin seviyeli ilişkinizi yiyibiliyozmu :D  yiyelim yaa :P Neyse sizede mutluluklar bea :D

Yılın En Sevindiren Geri Dönüşü:




Tabi ki JYJ’den başkası olamaz.Nasıl heyecanlıydık  gün  sayıyorduk hatırlasanıza :D Ah ah tabi şarkıda bir o kadar mükemmeldi hadi gidip bir daha dinleyelimde damarlarımızda akan özleme bir son verelim :D  *junsuuu seni seviyom duy beni :D şojsrtn*

Yılın Deli Grubu:

BTS tanımayan var mı? Yada kaldı mı? Şarkıları güzel kurşun geçirmez sert erkekler falan diyoruz ama hepsi yalan gençler inanmayın bunlara palavere palavere :D onların hepsi liderden  en küçük uyesine kadar hepsi deli şapşik manyak :D Sevin onları :D

Veee  son olarak En iyi Twıtter kullanan fanı seçmek isityorum benim falan diyormuşum :P

Yılın En iyi Twitter Kullanan Fanı:
Koşun takip etmeyeee : https://twitter.com/basturkmerve

Hepiniz tanıyorsunuzdur belki Bence tanıyorsunuzdur.Fıstık Yeşiliiiiğğğğğ :D *çığlık*

Kendisi bütün fandomlara kollarını açmış *öhöm tıpkı ben :P* takipçileriyle samimi bir ortam yakalamış Yeri gelmiş sinirlenmiş yeri gelmiş çevirmenliğe bürünmüş birisidir:d bazı değil çoğu zaman muhabirlik bile yapar demedi demeyin bana :D *alkışlarla ödülünü veriyoruz.*


Uzun oldu değil mi ya ? susayım en iyisi ben :D başka bir manyak yazıda görüşmek dileğiyle :D