Merhabayın milletttttttttttttttt…. (delirdi krjhpeojht)
Uzun zaman oldu dimi ya :D :P
Okul bitti tatil oldu*sonunda zihihiihih* Karlı yollardan
sınavlı tarlalardan geçtik kimimiz sağlam kimimiz yaralı kimimiz ölü çıktık.Ben
nasıl mı çıktım boşverin orasını bea :D
Yine ben konudan saptım ya sözde buraya 2014’ün enlerini
seçmeye geldik.İyisiyle kötüsüyle bol skandalıyla bütün haberleri aktaracağız.Okurken
sıkılmayın ha sakın :P Hadi başlayalım bari :P
*Arkadan alkış efekti alabilirmiyim * öhöm öhöm sakinim :D Havai fişekler patlasın
ödüllerimiz sahiplerini bulsun dıdııdıdıdıdıdıd:D
NOT: Bu veriler uluslar arası kaynaklardan alınmış olup
büyük bir ciddiyetle hazırlanmıştır ciddi bir şekilde okumanız önerilir*kfhıeg*
Yılın İlişki Skandalı:
*Hiç kimse bu katogiriyi sevmez hatta nefret ederiz.Haber kaynağını açmadan
önce derin bir nefes alırız içimize, kalbimiz atar.Küçük küçük terleriz.Eğer sevdiğimiz
kişiyse donar kalırız öyle .Bizi ilgilendirmiyorsa yinede yorum yaparız bos
dururmuyuz biz hiç.*
Baekhyun ve Taeyeon’a
gitsin mi bu haber gitsin gitsin.İlk çıktığı zamanlarda ne şişirdiler içimizi
beee *herkes hatırladı dimi :D ojpogh* Bazen hala sinirlensek de*hala
konuşuyoruz* ilişkilerini yargılamak
bize düşmez bunu herkes biliyor dimi ?*bilmiyoruz aslında* :D Hımm neyse
inşallah ay..ay yanlışlıkla oldu mutlu olsunlar diycektim :P :D
Yılın Evlilik Haberi:
*resim yok çatlayın :P*
Bunun ELF olmamla hiçç biii ilgisi yoktur*yalan söylerken
geberdi* Sungmın ve saeun çiftine gitsin mi gitmesin gitmesin dediğinizi
duyar gibiyim ama maalesef ki gidecek. Üzülmüyoruz sakiniz *hönkürerek
ağlıyor* Bizim melek yüzlü bebeğimize mutluluklar diliyoruz.*ühüü*
Alttan biri nikah masası şarkısını açsın ,açan yok mu tamam ben
açarım.
Yılın Dıkkate Alınmayan Lideri:
Dududududududu *gerilim müziği gelsin *Aslında hepimiz
biliyoruz. Tabiki Sunggyu’dan başkası
değil.Üyelerinin gazabına uğrayan liderimiz.Her zaman abi olarak onları
desteklesede üyeleri tarafından hep saf dışı bırakılmıştır öhöm öhömm.Biz seni
böyle sevdik be güzelim :P
Yılın Beklenen Ama Gerçekleşmeyen Comeback’i:
Ahh tabi ki biliyorum dediğinizi duyar gibiyim .Tabi ki
BIGBANG başka bir gruba verirsek bizede haksızlık olur değil mi? YG comeback
sözleriyle bizi kandırırken biz hala bekleye duralım,bilgisayar başlarında kök
salalım kendimizi ordan oraya vuralım.2015’in ilk ocak ayını tamamlarken yine
söz aldık ileriki aylarda gerçekleşecek mi tabi ki bilmiyoruz emin değiliz ama
inanmak istiyoruz.UMUT FAKİRİN EKMEĞİ’DİR.diyerek bu satırlarıma noktayı
koyuyorum.
Yılın En iyi Derp İdolü:
*bu nasıl bir başlıktır oıhı*
Elimizde verilere internet kullanıcıların yorumlarına ve tabi
ki nacizane bendeniz fikirlerini ortaya koyarak bunu açıklamaktan gurur
duyuyorum.dıdııdıdıdıdı
Ödül GOT7 Bambam’a gidiyor.Kendisi çoğu zaman güzel çıkmayı umursamayıp bir bir ifadeye girmiş küçük uyemiz bizden bu ödülü almayı hak kazandı başarılarının
devamını diliyoruz.
Yılın Kırılmadık Rekor Bırakmayan Grubu:
Nerde ve ne zaman olduğu hiç fark etmeyen.Kırılmadık rekor
alınmadık ödül bırakmayan grup.Hepiniz aklımı okuyorsunuz değil mi?. Kore’nin
büyük gurur TVXQ…… Alkışları duyalım evet duyalım. Bu ödülü bence hiç kimseye
bırakmayacak ve bırakmamaya devam edecek tek grup tekrar alkışlayalım *ah
ellerim ağrıdı* :P
Yılın Ayrılık Haberi:
Şahsen herkes Kris yada Luhan olduğunu düşünsede,Ben fikrimi
Jessica’dan yana kullanacağım.Dürüst olmam gerekirse en az sevdiğim uye
olmamasına rağmen bir hafta ayrıldığını kabul edememiştim.Onlar dokuz kişiydi
sahnede nasıl bir üye ayrılır.Gerçek olamaz şaka falan mı ? diye
düşünmüştüm.Ayrı ayrıda olsalar, hala onların bir olduklarına
ınanıyorum.#SNSDFighting diyerek
cümlelerime son veriyorum ^^
Yılın Beklenen Grubu:
IKON IKON IKON dediğinizi duyar gibiyim.Evet bende
bekliyorum bütün hayranlar bekliyor ama en beklediğim dersem şimdi yalan
söylemiş olurum.17(seventeen) Grubunu bilmem kaç gözle bekliyorum
bilemedim.Tanımıyorsunuzdur belki çıkınca tanırsınız canımmm :p İki grubu ve
bilmem kaç zilyon *ırjeıg* tane daha grubu bekleyelım bakalım işimiz gücümüz
beklemek zaten -_-
Yılın Fotoğraflara Giren Ünlüsü:
Ben bu ödülü artık büyük bir bıkkınlıkla bir yetereggg
beeeggg diyerek Changmin’e vermek istiyorum.Nerde
biri fotoğraf çekinse atlayan güzel çocuğumuz artık kendine bir instagram aç ve
bu hayranları ’bugün kimin fotoğrafında olacak acaba’ derdinden kurtar lütfen
yalvarıyorum sana :D
Yılın Başarılı Olması
İstenen Grubu:
Ben burada iki grup söylemek istıyorum.Her yerde
dillendirmekten bıkmadığım SPICA Ve HISTORY demek istiyorum.İki grupta
bırbırınden yetenekli ve mukkemmel umarım bu yıl istedikleri popülerliği yakalarlar.
Yılın Sabırlı Fandomu:
Burayı hakkedecek kişi tabi ki VIP’den başkası olamaz
.Olursa taşlarlar adamı valla.Şaka bir yana artık sabırlı olmak istemiyoruz eyyy YG duy sesimizi :D
YILIN En EVil Maknae’si:
Bu ödülü her ne kadar Bizim küçük şeytanımız Kyuhyun’a vermek
istesemde artık gençlere bırakma zamanı geldi değil mi yavrucum :D Bu sefer Ben
EXO Sehun diyorum :D Bu yılda ağabeylerine
bol eziyet etmen dileğiyle :D :P
Yılın En Tatliş Çifti:
Ben ünlüleri ship yapmaya meraklı olan kız evet merhabayın
canımss *tamam vurmayın :D * KhunFany :3
Sizin seviyeli ilişkinizi yiyibiliyozmu :D yiyelim yaa :P Neyse sizede mutluluklar bea :D
Yılın En Sevindiren Geri Dönüşü:
Tabi ki JYJ’den başkası olamaz.Nasıl heyecanlıydık gün
sayıyorduk hatırlasanıza :D Ah ah tabi şarkıda bir o kadar mükemmeldi
hadi gidip bir daha dinleyelimde damarlarımızda akan özleme bir son verelim
:D *junsuuu seni seviyom duy beni :D
şojsrtn*
Yılın Deli Grubu:
BTS tanımayan var mı? Yada kaldı mı? Şarkıları güzel kurşun
geçirmez sert erkekler falan diyoruz ama hepsi yalan gençler inanmayın bunlara
palavere palavere :D onların hepsi liderden en küçük uyesine kadar hepsi deli şapşik
manyak :D Sevin onları :D
Veee son olarak En
iyi Twıtter kullanan fanı seçmek isityorum benim falan diyormuşum :P
Yılın En iyi Twitter Kullanan Fanı:
Hepiniz tanıyorsunuzdur belki Bence tanıyorsunuzdur.Fıstık
Yeşiliiiiğğğğğ :D *çığlık*
Kendisi bütün fandomlara kollarını açmış *öhöm tıpkı ben :P*
takipçileriyle samimi bir ortam yakalamış Yeri gelmiş sinirlenmiş yeri gelmiş
çevirmenliğe bürünmüş birisidir:d bazı değil çoğu zaman muhabirlik bile yapar
demedi demeyin bana :D *alkışlarla ödülünü veriyoruz.*
Uzun oldu değil mi ya ? susayım en iyisi ben :D başka bir
manyak yazıda görüşmek dileğiyle :D






Hiç yorum yok:
Yorum Gönder