28 Ağustos 2016 Pazar

Yaoi Film Önerileri:

Merhabayın millet diyerek yeniden söze giriyorum :)
Yaoi sever biri olarak  size öneriler sunmaya geldim.
Bu zamana kadar izlediklerim arasında ,güzel olan  yaoi konulu filmleri sizlere önereceğim.Öncelikle Yaoi'nin anlamını söylemem gerekir sanırım.
Yaoi kelime olarak erkek-erkek ilişkisine verilen bir ad.
Ne zaman başladığını  bilmiyorum ama bayılarak (hatta bir ara gece gündüz bu konulu yapımları izlerdim) izliyorum. Okuyucularım arasında belki izleyenler-sevenler  vardır diyor ve önerilerimi sıralıyorum.



1) Takumi-kun series


Sanrım izlediğim 3 veyada 4 filmi var.Oyuncularında değişiklik olsa da hoş bir film diyebiliriz.
Erkeklerin olduğu okulda erkeklerin hayatını ve birbirlerine olan aşkını anlatıyor. Takumi'de  gönlünü popüler çocuğumuza kaptırıyor :D Malesef  Türkçe'si yok ama İngilizce izlemek isteyenler ismini Youtube yazmaları yeterli olacaktır.
Ayrıca çook çoook rahatsız olanlar için söyleyeyim filmde öpüşme ve hafifte olsa yatak sahneleri mevcut. Ama izleyin derim :D 

2)Ai no Kotodama




Buda diğer filmimiz.Aynı evde yaşıyan iki arkadaşın sonradan birbirlerine aşık olma serüvenini anlatıyor.Çok hoştu izlerken hiç sıkılmamıştım.
  izlemek isteyenler yine youtube amcaya gidebilir hemen çıkacaktır karşınıza.

3)Ai No Kotodama




Devam serisi gibi gözükse de aslında tamamen farklı konudan oluşan bir yapım.Karakterlerimiz bu sefer iş yerinden arkadaşlar birbirlerinden nefret ediyorlar gibi dursa da yavaş yavaş birbirlerinden aşık olduklarını anlarlar.




Bunlar sizin rahatsız olmayacağınız seviyede içinde birçok ders barındıran ve ilaveten eğlenceli yapımlar:3




Dizi Önerisi: Ice Fantasy

                         ATEŞ VE BUZ KRALLIĞININ MÜCADELESİNE TANIK OLUN



 Dizimiz beni öncelikle Victoria olduğu için çekse de konusu bile mükemmel.
Taht kavgaları aşk,ihanet her şey bu dizide var.
daha ilk bölümünü izlemiş olsam da benden şimdiden tam puan aldı.
Çin yapımlarını sevenleri buraya alalım ayrıca dizide Tianyu da var:D





izlemek için buraya tıklamanız yeterli:3 

22 Temmuz 2016 Cuma

Tercih Ettiğim Kore Yemekleri:


Ben şu bloğa 4 yıl oldu hala nasıl giriş yapacağımı bulamadım :D :D 
Merhabayınnnn :D 
Kore yemeği seven var mı?
yada hiç deneyen ?
değişik tatlara açık olan biri olarak ben bayılıyorum desem yeridir 
yılda en az 2 kere giderim yanıma biri olsun yeter ki :D 

Bende dedim ki bu zamana  kadar yediğim ve beğendiğim Kore yemeklerini yazayım.

1)Ramen 
Herhalde bütün Asya severlerin yediği tek yiyecek olarak tarihe geçebilir :D 
Aslında ben fazla hoşlanmasam da (her yediğimde yalnızca 3 çubuk(!) alabiliyorum :D  )
herkesin kolayca bulup yiyebileceği bir şey.

2) Ddukbokki

Allahım ben bunu nasıl seviyorum nasıl seviyorum.Böyle tabaklarca verin yiyim D: 
acı seviyorsanız (cidden acı ama) buna bayılacaksınız.Olsa da yesek *-*


3) Bibimbap
Sebze severlerin bayılacağı bir şey.Ben genelde yumurtasız tercih ediyorum.Kesinlikle damak zevkinize uyacak.

4)Bulgogi 



Eti kendilerine göre soslamasıyla bunu yapıyoRlar. Farklı ama çok güzel.Et hem tatlı hemde acı nasıl olur demeyin bulgogide oluyor. Kesinlikle bayılarak yediklerim arasında.

5)Kimbap
Yosuna sarılarak yapılan bir yiyecek. İyisini de yedim kötüsünü de.Her şey yosunda bitiyor bana göre yosun kokmuyorsa kaliteliyse kesinlikle mükemmel bir tad oluyor.Öneriyorum ama iyi yapan bir yerde tabi ki :D 

6)Mandu


Kesinlikle bayılarak yediklerimin arasında.Biraz acı ve sıcak yendiğinde güzel.İçine köfte konularak yapılıyor sanırım.Özel sosuyla birleştiğinde mükemmel bir tad ortaya çıkıyor.

7)Tatlı ekşi soslu tavuk

bildiğiniz isminden de anlaşıldığı gibi tatlı ekşi birazda acılı bir tat.Kesinlikle mükemmel bayılacaksınız.Çin yemeği olsa da normalde ben hep Kore restoranlarında yedim :D



8)Salatalık Kimchisi:


Normalde yemek değil ,yemeklerin yanında gelen aparatif de olsa ben bayılarak bunu yiyorum :D 
normalde kimchiyi fazla yiyemem böyle bir süre sonra ağzımda acayip bir tat bırakıyor ve bunu sevmiyorum ama bunu kesinlikle taban tabak yiyebilirim.




Şu anda yapmak istediğim :


 bir daha ki yazımda görüşmek üzereeee :*

17 Temmuz 2016 Pazar

Our Times/ FİLM Yorumu



Merhabayın efenim.Uzun zaman sonra yeni film önerisiyle geldim.Kesinlikle izlemeniz gereken bir film diyor altını çiziyorum izlerken yüzünüzden gülümseme eksik olmayacak bir Tayvan yapımı olsada bayıla bayıla izleyeceksiniz.




KONUSU:
Lin Chen-Hsin geç saatlere kadar çalışan ve hak ettiği muameleyi göremeyen bir kadındır. Bir gün iş arkadaşlarının kendisi hakkındaki kötü söylemlerine kulak misafiri olur ve çok üzülür. Geçmişte çok sevdiği Andy Lau`nun bir şarkısını dinler ve bu şarkı onu lise yıllarına geri götürür. O zamanlar haksızlığa dahi gelemeyen bir kız olan Lin Chen, lise yıllarını hatırladığında kendine gelir. Mutsuz olduğu işine istifasını basar ve durmadan tartıştığı erkek arkadaşından ayrılır.Daha sonra Andy Lau konserine gitmeye kadar verir ve kendisini bekleyen bir sürprizle karşılaşır..



SPOİLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR



Nasıl güzelsiniz beraber siz öyle TT
bak yine ağlama isteği ile doldum.

film resmen seviyosan söyle repliği üzerine kurulmuş tabi bunlar söyleyemiyor acıları yaşıyor.Yalnış anlaşılmalar kazalar mükemmel arkadaşlıklar ve aşkları doğuruyor :3 izleyin izlettirinTT


'Ne zaman kızlar bir şey yok derse bir şey vardır,Ne zaman kızlar iyiyim dese aslında  iyi değildir....ve ne zaman kızlar senle konuşmak istemiyorum,görmek istemiyorum derse bu sana değer verdiğini hep seni görmek istediği anlamına gelir'


'Birinden hoşlandığımda o başkasını seviyorsa ona kötü davranırdım dikatini çekmek ve yakın olmak için'






'onu gördüğümde aslında  çok gergindim '



Tekrar İzleyin izlettirin diyor filmin en çok sevdiğim sahnesiyle veda ediyorum görüşürüz millet.







25 Haziran 2016 Cumartesi

Bir Hayal Şehri:Harajuku

 Her zaman nereye  gitmek istersin diye sorduklarında yıllardır değişmeyen tek cevabım Harajuku.

İnsanları rengarenk, şehrin kendisi başlı başına rengarenk.
Bende rengarenk bir insan olunca bu şehre aşık olmaktan kendimi alamadım.

Harajuku bir yaşam tarzı yalnızca bir şehir değil.

Yanıma birini bulsam da  sokaklarında kaybolsam dediğim şehir *üzgün surat*






Şu güzelliklerin arasına beni fırlatsanız olmaz mı?
Hiç mi? TT

Kawaiii diye çığlık atarak uzaklaşıyor:3

ayrıca esmiyoooooooooooooooooooooooooor -_-

26 Şubat 2016 Cuma

Bu Aralar

Bu aralar ne yapıyorum?

Bu aralar ciddi anlamda ot gibi yaşıyorum. Yazı yazmak istiyorum bilgisayarın başına geçiyorum bilgisayarım donuyo,vazgeçiyorum.Bir sinir geliyo sonra geçiyo :D

Dersler okul derken dizilerimi izleyemiyorum ciddi anlamda derdim bu TT

Bir insan nasıl sabah 8 akşam 5 arası okulda olur bu nasıl okul bu nasıl kafa. Dudaklarımda çıkan uçukları siz düşünün 10gündür uçuklarla savaştayım :D Allahtan şuan  bilgisayarım iyi gibi  yazılarımı tamamlamaya çalışıcam TT

Birde sınavlar başlamadı bile 1 ay var daha sınavlar başlayınca ne olacak acaba. Ve Ayrıca tek yaptığımız aktivite yemek yemek eylemi oldu resmen.. Ben napayım bilmiyorum :D :D

Başınızı şişirdim neyse efenim umarım sizin okul hayatınız güzel geçiyordur TT

23 Ocak 2016 Cumartesi

Second Time Twenty Years Old

Ben geldim heyooooooo :D 

Yeni bir dizi tanıtımıyla geldim size :D Gülmek yer yer ağlamak isteyenler için güzel bir seçim olacak :3

Dizimiz 16 bölümden oluşuyor konusu ise söyle;
38 yaşındaki ev hanımı olan Ha No Ra gençken hayali dansçı olmak. ama 19 yaşında anne olmasıyla liseyi bırakıp hayallerinden vazgeçiyor.Kocasının kendinden boşanmak istemesi üzerine kocasını geri kazanmak için üniversiteye gitmeye karar verir oğlu ile aynı üniversiteye giderken işin içine ilk aşkı da girince işler sarpa saracaktır. :3


*aklımdan yaptım tanıtımı spoiler vermemişimdir inşallah :D neyse :p





SPOİLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR



Şimdi rahat rahat verebilirim :D 

diziyi daha final yapmadım 1 bölümüm kaldı ama yinede yazayım dedim :D

öncelikle başrol deki bayanı çok seviyorum,Her şeyde olduğu gibi bununda altından çok güzel bir şekilde kalkmış bayıldım desem yeridir.
Duygusallığı anne oğul ilişkisini o kadar yerinde aksettirdi ki bize bir bakmışım dizi bitti.Masal tadında geçti benim için-ki resmen izlememek için erteliyordum boşuna ertelemişim.


minnoş bir kareyle yazımı sonlandırıp diziye gönül rahatlığıyla başlamanızı öneririm :3