22 Temmuz 2016 Cuma

Tercih Ettiğim Kore Yemekleri:


Ben şu bloğa 4 yıl oldu hala nasıl giriş yapacağımı bulamadım :D :D 
Merhabayınnnn :D 
Kore yemeği seven var mı?
yada hiç deneyen ?
değişik tatlara açık olan biri olarak ben bayılıyorum desem yeridir 
yılda en az 2 kere giderim yanıma biri olsun yeter ki :D 

Bende dedim ki bu zamana  kadar yediğim ve beğendiğim Kore yemeklerini yazayım.

1)Ramen 
Herhalde bütün Asya severlerin yediği tek yiyecek olarak tarihe geçebilir :D 
Aslında ben fazla hoşlanmasam da (her yediğimde yalnızca 3 çubuk(!) alabiliyorum :D  )
herkesin kolayca bulup yiyebileceği bir şey.

2) Ddukbokki

Allahım ben bunu nasıl seviyorum nasıl seviyorum.Böyle tabaklarca verin yiyim D: 
acı seviyorsanız (cidden acı ama) buna bayılacaksınız.Olsa da yesek *-*


3) Bibimbap
Sebze severlerin bayılacağı bir şey.Ben genelde yumurtasız tercih ediyorum.Kesinlikle damak zevkinize uyacak.

4)Bulgogi 



Eti kendilerine göre soslamasıyla bunu yapıyoRlar. Farklı ama çok güzel.Et hem tatlı hemde acı nasıl olur demeyin bulgogide oluyor. Kesinlikle bayılarak yediklerim arasında.

5)Kimbap
Yosuna sarılarak yapılan bir yiyecek. İyisini de yedim kötüsünü de.Her şey yosunda bitiyor bana göre yosun kokmuyorsa kaliteliyse kesinlikle mükemmel bir tad oluyor.Öneriyorum ama iyi yapan bir yerde tabi ki :D 

6)Mandu


Kesinlikle bayılarak yediklerimin arasında.Biraz acı ve sıcak yendiğinde güzel.İçine köfte konularak yapılıyor sanırım.Özel sosuyla birleştiğinde mükemmel bir tad ortaya çıkıyor.

7)Tatlı ekşi soslu tavuk

bildiğiniz isminden de anlaşıldığı gibi tatlı ekşi birazda acılı bir tat.Kesinlikle mükemmel bayılacaksınız.Çin yemeği olsa da normalde ben hep Kore restoranlarında yedim :D



8)Salatalık Kimchisi:


Normalde yemek değil ,yemeklerin yanında gelen aparatif de olsa ben bayılarak bunu yiyorum :D 
normalde kimchiyi fazla yiyemem böyle bir süre sonra ağzımda acayip bir tat bırakıyor ve bunu sevmiyorum ama bunu kesinlikle taban tabak yiyebilirim.




Şu anda yapmak istediğim :


 bir daha ki yazımda görüşmek üzereeee :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder